قالب وردپرس معماری باروک دیزاین
قالب وردپرس معماری باروک دیزاین

بیتم دموهای زیبا و خوش‌ساخت بسیاری برای ساخت سایت به شما پیشنهاد می‌کند که یکی از آن‌ها، قالب سایت معماری باروک دیزاین است. این قالب امکانات گسترده‌ای دارد و برای تمامی هنرمندان و مهندسان عرصه معماری، انتخاب فوق العاده‌ای است. وب سایت شما، چهره برند شماست، باروک دیزاین، جلوه‌ای حرفه‌ای و بسیار زیبا در عین سادگی به برند شما می‌بخشد. این قالب به دلیل مجهز بودن به افزونه ووکامرس، نیازی به کدنویسی ندارد و نیازی نیست که دیگر ذهن خود را درگیر پیچیدگی و دشواری کدنویسی نکنید و فقط با چند کلیک سایت خود را به راحتی بسازید. با بسته نصبی آسان این پکیج، بدین وسیله کاربران شما می توانند بدون زحمت و دردسر، با مراجعه به سایت معماری شما، محصول دلخواه خود را انتخاب و خریداری نمایند. برای آشنایی با نحوه استفاده از قالب سایت وردپرسی معماری باروک دیزاین، تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا با نحوه کار با این قالب آشنا شوید و با چند کلیک ساده، وب‌سایت خود را راه‌اندازی کنید.

کاربران با هر وسیله الکترونیکی می‌توانند وارد سایت شما شوند و بدون هیچ مشکل و به هم ریختگی تمامی صفحات را مشاهده کنند. قالب باروک دیزاین با تمامی دستگاه‌های موبایل، تبلت و کامپیوتر سازگار است و عملکرد خوبی به نمایش می‌گذارد. 

تصاویر زیر پیش نمایشی از آنچه این قالب ارائه می‌کند را نمایش می‌دهند.

قالب وردپرس معماری

 

ویژگی‌های قالب وردپرس معماری باروک دیزاین:

ریسپانسیو و سازگار با تمامی دستگاههای الکترونیکی

دارای پنل تنظیمات حرفه ای و قدرتمند

دارای صفحه ساز اختصاصی Muffin Builder

سازگار با افزونه فروشگاه ساز ووکامرس

قابلیت انتخاب سربرگ های مختلف

قابلیت افزودن صفحات و بلاک های آماده

پشتیبانی از افزونه چندزبانه ای WLMP

سازگاری با وردپرس 5.6

دارای بسته نصبی آسان

 

تنظیمات قالب وردپرس سایت معماری باروک دیزاین

پنل این قالب امکاناتی همچون شخصی سازی سایت، قابلیت تغییر لوگو و سربرگ، تنظیمات رنگ و سایز فونت، تنظیم پاورقی، بکاپ گیری و درون ریزی و… را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید با استفاده از این پنل قدرتمند، سایت دلخواه خود را با روشی ساده، بسازید.

پنل تنظیمات

پنل تنظیمات

با استفاده از صفحه ساز اختصاصی این قالب میتوانید بلاک ها و بخش های مختلفی به صفحات وبسایت خود اضافه کنید.

اگر به افزونه های صفحه ساز دیگری مثل المنتور عادت دارید هم نگران نباشید. قالب جی اس ام، از المنتور و صفحه سازهای دیگر هم پشتیبانی می کند.

افزونه المنتور