قالب وردپرس موسسه حقوقی عدالت
قالب وردپرس موسسه حقوقی عدالت

قالب وردپرسی آماده عدالت یک قالب وردپرسی خدماتی بوده و مناسب انواع وب‌سایت‌های شرکتی، مهندسی، سرگرمی، تجارت، آموزشی و... است. این قالب طراحی زیبایی دارد و به شما این امکان را می‌دهد که سایت خود را همان‌طور که دوست دارید پیاده سازی کنید. همچنین وجود پنل تنظیمات و مدیریت گرافیکی باعث می‌شود تا به سادگی سایت خود را شخصی سازی کنید.

این قالب آماده می‌تواند بدون نیاز به کدنویسی و از طریق پنل مدیریتی گرافیکی سایت دلخواه شما را خواهد ساخت. با بسته نصبی آسان این پکیج، سایتی زیبا، جذاب و کاربردی بسازید و همگام با جامعه در حال رشد، پیشرفت کنید.

برای آشنایی با نحوه استفاده از قالب سایت وردپرسی موسسه حقوقی عدالت، تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا با نحوه کار با این قالب آشنا شوید و با چند کلیک، وب‌سایت خود را راه‌اندازی کنید.

کاربران شما با هر دستگاهی که وارد سایت شوند، فرقی نمی‌کند؛ قالب موسسه حقوقی عدالت با تمامی دستگاه‌های موبایل، تبلت و کامپیوتر سازگار و ریسپانسیو بوده و به خوبی نمایش داده می‌شود. سازگار بودن جزو ویژگی‌های مهم یک سایت است که در عین کسب رضایت کاربر، در بهبود سئو نیز تاثیر دارد. پیشرفت سئو سایت و رتبه موتور جستجو می‌تواند به دیده شدن بهتر سایت کمک کند.

تصاویر زیر پیش نمایشی از آنچه این قالب ارائه می‌کند را نمایش می‌دهند.

 

ویژگی‌های قالب موسسه حقوقی عدالت:

ریسپانسیو و سازگار با تمامی دستگاههای الکترونیکی

دارای پنل تنظیمات حرفه ای و قدرتمند

دارای صفحه ساز اختصاصی Muffin Builder

سازگاه با افزونه فروشگاهی ووکامرس

قابلیت انتخاب سربرگ های مختلف

قابلیت افزودن صفحات و بلاک های آماده

پشتیبانی از افزونه چندزبانه ای WLMP

سازگاری با وردپرس 5.6

دارای بسته نصبی آسان

 

تنظیمات قالب وردپرس موسسه حقوقی عدالت

پنل این قالب امکاناتی همچون شخصی سازی سایت، قابلیت تغییر لوگو و سربرگ، تنظیمات رنگ و سایز فونت، تنظیم پاورقی، بکاپ گیری و درون ریزی و… را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید با استفاده از این پنل قدرتمند، سایت دلخواه خود را با روشی ساده، بسازید.

تنظیمات قالب وردپرس