قالب وردپرس کافی شاپ رافائل
قالب وردپرس کافی شاپ رافائل

یکی از دموهای زیبای قالب بیتم که امکانات بسیاری در آن جای گرفته، قالب وردپرس کافی شاپ رافائل است. این قالب آماده مناسب ساختن یک سایت فوق‌العاده است برای نمایش آن‌چه شما خلق می‌کنید. اگر صاحب یک کافی شاپ هستید و می‌خواهید منوی خود را برای مشتریان نمایش دهید یا از کیفیت و نحوه کار خود بگویید، این قالب مناسب شماست. این قالب می‌تواند در عرض چند دقیقه، برای کسب‌وکار شما، یک چهره دیجیتال بسازد. با بسته نصبی آسان این پکیج، سایتی زیبا، جذاب و کاربردی بسازید و در عصر تکنولوژی، از پیشرفت باز نمانید.

برای آشنایی با نحوه استفاده از قالب سایت وردپرسی  کافی شاپ رافائل، تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا با نحوه کار با این قالب آشنا شوید و با چند کلیک، وب‌سایت خود را راه‌اندازی کنید.

کاربران شما با هر دستگاهی که وارد سایت شوند، فرقی نمی‌کند؛ قالب رافائل با تمامی دستگاه‌های موبایل، تبلت و کامپیوتر سازگار و ریسپانسیو بوده و به خوبی نمایش داده می‌شود. ریسپانسیو بودن جزو ویژگی‌های مهم یک سایت است که در عین کسب رضایت کاربر، در بهبود سئو نیز تاثیر دارد. پیشرفت سئو سایت و رتبه موتور جستجو می‌تواند به دیده شدن بهتر سایت کمک کند.

تصاویر زیر پیش نمایشی از آنچه این قالب ارائه می‌کند را نمایش می‌دهند.

 

ویژگی‌های قالب وردپرس رافائل:

ریسپانسیو و سازگار با تمامی دستگاههای الکترونیکی

دارای پنل تنظیمات حرفه ای و قدرتمند

دارای صفحه ساز اختصاصی Muffin Builer

سازگار با افزونه فروشگاه ساز ووکامرس

قابلیت افزودن صفحات و بلاک های آماده

پشتیبانی از افزونه چندزبانه ای WLMP

سازگاری با وردپرس 5.6

دارای بسته نصبی آسان

 

تنظیمات قالب وردپرس کافی شاپ رافائل

پنل این قالب امکاناتی همچون شخصی سازی سایت، قابلیت تغییر لوگو و سربرگ، تنظیمات رنگ و سایز فونت، تنظیم پاورقی، بکاپ گیری و درون ریزی و… را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید با استفاده از این پنل قدرتمند، سایت دلخواه خود را با روشی ساده، بسازید.

تنظیمات قالب وردپرس