قالب وردپرس فروش کامپیوتر و موبایل دنیای دیجیتال
قالب وردپرس فروش کامپیوتر و موبایل دنیای دیجیتال

قالب وردپرس فروشگاهی کامپیوتر و موبایل دنیای دیجیتال یکی از دموهای ارائه شده توسط قالب محبوب بیتم است. این قالب می‌تواند به فروشگاه شما جلوه‌ای جدید و مدرن بدهد. معمولا برای خرید لوازم دیجیتال مثل موبایل و تبلت، اولین کاری که کاربران می‌کنند، جستجوی آنلاین ویژگی‌ها و قابلیت‌‌های مدل دلخواه خود است. شما می‌توانید با ارائه مطالب مختلف به مشتری در انتخاب بهترین گزینه کمک کنید.

اگر می خواهید برای عرضه لوازم دیجیتال از جمله موبایل و کامپیوتر، یک وب‌سایت راه‌اندازی کنید؛ می‌توانید با قالب‌های آماده وردپرس این کار را به راحتی انجام دهید. قالب‌های آماده وردپرس می‌توانند در عرض چند دقیقه یک سایت جذاب و فوق‌العاده برای شما بسازند.

قالب سایت فروشگاهی کامپیوتر و موبایل دنیای دیجیتال جزو قالب‌های جذاب است که امکانات گسترده‌ای برای ساختن سایت دلخواه، در اختیار شما قرار می‌دهد. با این قالب می‌توانید هر تعداد محصول دلخواه ارائه کنید، تخفیف بدهید، محصولات پرفروش را در صفحه اول نمایش دهید، محصولات خود را در دسته‌بندی‌های متخلف عرضه کنید و همچنین درباره محصولات مختلف بنویسید. قالب کامپیوتر و موبایل دنیای دیجیتال با قابلیت‌های گسترده خود، خریدی لذت‌بخش برای مشتریان شما فراهم می‌کند.

این قالب‌ مجهز به افزونه فروشگاه‌ساز ووکامرس بوده و برای ساختن وب‌سایت دیگر نیازی به کدنویسی ندارد؛ فقط کافیست اطلاعات محصولات خود را وارد کرده و تصاویر را آپلود کنید تا در سایت نمایش داده شود. برای آشنایی با نحوه استفاده از قالب سایت وردپرسی فروشگاهی کامپیوتر و موبایل دنیای دیجیتال تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا با نحوه کار با این قالب آشنا شوید.

قالب فروشگاهی دیجیتال بهترین عملکرد را در انواع گوشی و کامپیوتر از خود به نمایش می‌گذارد. ریسپانسیو بودن قالب سایت اهمیت بالایی دارد؛ چرا که کاربران شما از وسایل مختلف برای بازدید از وب‌سایت  استفاده می‌کنند.

تصاویر زیر پیش نمایشی از آنچه این قالب ارائه می‌کند را نمایش می‌دهند.

قالب ووکامرس کامپیوتر و موبایل

ویژگی‌های قالب فروشگاهی کامپیوتر و موبایل دنیای دیجیتال:

  • ریسپانسیو و سازگار با تمامی دستگاههای الکترونیکی
  • دارای پنل تنظیمات حرفه ای و قدرتمند
  • دارای صفحه ساز اختصاصی Muffin Builder
  • قالب فروشگاهی با استفاده از افزونه فروشگاه ساز ووکامرس
  • قابلیت انتخاب سربرگ های مختلف
  • قابلیت افزودن صفحات و بلاک های آماده
  • پشتیبانی از افزونه چندزبانه ای WLMP
  • سازگاری با وردپرس 5.6
  • دارای بسته نصبی آسان

 

تنظیمات قالب وردپرس سایت فروشگاهی کامپیوتر و موبایل دنیای دیجیتال

پنل این قالب امکاناتی همچون شخصی سازی سایت، قابلیت تغییر لوگو و سربرگ، تنظیمات رنگ و سایز فونت، تنظیم پاورقی، بکاپ گیری و درون ریزی و… را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید با استفاده از این پنل قدرتمند، سایت دلخواه خود را با روشی ساده، بسازید.

 

پنل تنظیمات

 

 

با استفاده از صفحه ساز اختصاصی این قالب میتوانید بلاک ها و بخش های مختلفی به صفحات وبسایت خود اضافه کنید.

 

 

 

اگر به افزونه های صفحه ساز دیگری مثل المنتور عادت دارید هم نگران نباشید. قالب گندم از المنتور و صفحه ساز دیگر هم به راحتی پشتیبانی می کند.

 

افزونه المنتور