قالب وردپرس وبلاگ و سفرنامه هم راه
قالب وردپرس وبلاگ و سفرنامه هم راه

ما انسان‌ها همواره در پی دیدن شگفتی‌ها و مکان‌های جدید بوده‌ایم و به همین علت، سفر جزو سرگرمی‌های مورد علاقه اکثر ماست. گاها با وجود زندگی روزمره و مشغله‌های بسیار، زمان خالی برای سفرکردن وجود ندارد، اما خواندن سفرنامه‌ها و دیدن تصاویر از مکان‌‌های مختلف و جالب می‌تواند ما را کمی از روزمرگی دور کند. اگر شما یک بلاگر سفر هستید و می‌خواهید یک سایت برای سفرنامه‌های خود راه‌آندازی کنید، قالب سایت وردپرس وبلاگ و سفرنامه، انتخاب خیلی خوبی برای شماست.

این قالب یکی از دموهای عرضه شده توسط قالب بیتم است که سایتی جذاب برای شما می‌سازد. قالب وبلاگ و سفرنامه امکانات متنوعی در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید داستان سفرهای خود را با هرکسی از سراسر جهان در میان بگذارید. افزونه‌های کاربردی از جمله ابزارهایی برای بهبود سئو و افزایش امنیت سایت، همراه با قالب سفرنامه ارائه می‌شوند که می‌توانند به پیشرفت و رشد سایت شما کمک کنند.

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر پیشرفت هرسایتی، ریسپانسیو بودن آن است؛ هر سایتی که با وسایل الکترونیکی مختلف از جمله انواع موبایل و تبلت یا کامپیوتر سازگار باشد، ریسپانسیو است. با این وجود فرقی نمی‌کند بازدیدکننده وب‌سایت شما با یک گوشی وارد سایت می‌شود یا سیستم خانگی، در هرصورت وب‌سایت را به بهترین شکل خود و بدون به‌هم ریختگی مشاهده می‌کند.

تصاویر زیر پیش نمایشی از آنچه این قالب ارائه می‌کند را نمایش می‌دهند.

 قالب وردپرس وبلاگ

ویژگی‌های قالب وردپرس وبلاگ و سفرنامه:

  • ریسپانسیو و سازگار با تمامی دستگاههای الکترونیکی
  • دارای پنل تنظیمات حرفه ای و قدرتمند
  • دارای صفحه ساز اختصاصی Muffin Builder
  • سازگار با افزونه فروشگاه ساز ووکامرس
  • قابلیت انتخاب سربرگ های مختلف
  • قابلیت افزودن صفحات و بلاک های آماده
  • پشتیبانی از افزونه چندزبانه ای WLMP
  • سازگاری با وردپرس 5.6
  • دارای بسته نصبی آسان

 

تنظیمات قالب وردپرس وبلاگ و سفرنامه

پنل این قالب امکاناتی همچون شخصی سازی سایت، قابلیت تغییر لوگو و سربرگ، تنظیمات رنگ و سایز فونت، تنظیم پاورقی، بکاپ گیری و درون ریزی و… را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید با استفاده از این پنل قدرتمند، سایت دلخواه خود را با روشی ساده، بسازید.

پنل تنظیمات

پنل تنظیمات

با استفاده از صفحه ساز اختصاصی این قالب میتوانید بلاک ها و بخش های مختلفی به صفحات وبسایت خود اضافه کنید.

اگر به افزونه های صفحه ساز دیگری مثل المنتور عادت دارید هم نگران نباشید. قالب جی اس ام، از المنتور و صفحه سازهای دیگر هم پشتیبانی می کند.

افزونه المنتور