سرور مجازی آمریکا - شیکاگو

آذرآنلاین، به رسم همیشگی، این‌بار با اضافه کردن نسل جدیدی از سرورهای مجازی آمریکا - شیکاگو به لیست سرورهایش، سعی در افزایش تنوع موقعیت‌های جغرافیایی دارد تا خدمات مبتنی بر شبکه را در اکثر نقاط جهان پوشش دهد و نیاز کاربران برای خرید سرور مجازی را برطرف سازد. سرور مجازی آمریکا با بهره‌گیری از منابع سخت‌افزاری بالا از جمله فضای ذخیره سازی مبتنی بر SSD پاسخگوی بسیاری از نیازهای کاربران آذرآنلاین است. پایداری و کیفیت شبکه سرورهای مجازی شیکاگو همواره یکی از اولویت‌های اصلی آذرآنلاین است.

تحویل فوری
آپ‌تایم 99.99%
بک‌آپ گیری منظم
امنیت پایدار

با انواع خدمات هاست آذرآنلاین آشنا شوید.

برای راه اندازی سایت نیاز به هاستینگ قابل اطمینان دارید؟ با سرویس های متنوع هاست آذرآنلاین به راحتی سرویس مورد نظر خود را پیدا کنید.

خرید سرور مجازی آمریکا - شیکاگو

سرور مجازی vps آمریکا - شیکاگو یک سرویس میزبانی وب است که در شهر شیکاگو، ایالت ایلینوی، ایالات متحده آمریکا قرار دارد. این سرویس توسط شرکت‌های مختلفی ارائه می‌شود و طیف وسیعی از ویژگی‌ها و قیمت‌ها را ارائه می‌دهد.سرور مجازی آمریکا – شیکاگو  Virtual Private Server برای کسانی که نیاز به سروری در ایالات متحده آمریکا دارند، مناسب است. این سرویس می‌تواند برای میزبانی وب‌سایت‌ها، برنامه‌های کاربردی، سرورهای بازی و سایر موارد استفاده شود.

۲۲ موقعیت مختلف دیتاسنتر ها در کل جهان

امکانات سرور مجازی امریکا

آذرآنلاین با استفاده از سرورهای قدرتمند در معتبرترین دیتاسنترهای جهان و استفاده از سیستم مجازی ساز Vmware ESXi توانسته امکانات بروز و مدرنی را در اختیار کاربران قرار دهد که در ادامه برخی از امکانات این سرویس را مشاهده می نمایید.

راه اندازی سریع

راه اندازی و تحویل فوری تمامی پلن‌های سرور مجازی پس از تکمیل سفارش

پورت ۱ گیگابایتی

ارائه پورت ۱ گیگابیت اتصال به اینترنت همراه تمام سرور های مجازی

مجازی ساز ESXi و KVM

استفاده از مجازی ساز های پرسرعت و قدرتمند ESXi و KVM با ارائه کنسول

دسترسی

ارائه دسترسی root و Administrator برای سرورهای لینوکس و ویندوز

دسترسی کنسول

امکان ارائه دسترسی کنسول برای کنترل و مدیریت بهتر سرور مجازی

پهنای باند

پهنای باند بالا برای تمامی پلن های سرور مجازی

تنوع لوکیشن

امکان انتخاب ۲۲ لوکیشن مختلف در دیتاسنترهای معتبر از سراسر جهان 

تنوع سیستم عامل

قابلیت انتخاب بیش از 100 سیستم عامل ویندوز و لینوکس

پشتیبانی حرفه‌ای

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته از طریق تیکت ، تماس و چت آنلاین

مزایای خرید سرور مجازی (vps) آمریکا - شیکاگو

با خرید سرور مجازی (one of many virtual machines running on a single computer)  به مزایای عالی دست پیدا می کنید که به شرح آن می پردازیم:
سرعت و عملکرد بالا: یکی از مهمترین مزایای سرور مجازی آمریکا - شیکاگو، سرعت و عملکرد بالای آن است. سرورهای شیکاگو در نزدیکی بسیاری از کاربران وب قرار دارند، بنابراین زمان تأخیر کمتری دارند. این امر باعث می‌شود که وب‌سایت‌ها و برنامه‌های کاربردی میزبانی شده در این سرورها، سریع‌تر و روان‌تر بارگذاری شوند.
امنیت و قابلیت اطمینان: دیتاسنتر‌های آمریکا - شیکاگو به خوبی محافظت می‌شوند و از تجهیزات و فناوری‌های پیشرفته استفاده می‌کنند. این امر باعث می‌شود که اطلاعات و داده‌های میزبانی شده در این سرورها، در برابر حملات سایبری و سایر خطرات، ایمن باشند.
پشتیبانی عالی: شرکت‌های ارائه‌دهنده سرور مجازی معمولاً پشتیبانی فنی عالی را ارائه می‌دهند. این امر به کاربران کمک می‌کند تا در صورت بروز مشکل، به سرعت و به راحتی آن را برطرف کنند.
در مجموع، سرور مجازی آمریکا - شیکاگو یک گزینه عالی برای کسانی است که به دنبال سروری با سرعت و عملکرد بالا، امنیت و قابلیت اطمینان عالی و پشتیبانی فنی عالی هستند.

۲۲ موقعیت مختلف دیتاسنتر ها در کل جهان

همیشه روی خط، همراه شما هستیم! 4181    041

تفاوت‌های کلیدی بین سرور مجازی لس آنجلس و سرور مجازی آمریکا - شیکاگو

در اینجا برخی از تفاوت‌های کلیدی بین سرور مجازی لس آنجلس و سرور مجازی شیکاگو آورده شده است:
 موقعیت جغرافیایی: سرورهای لس آنجلس در نزدیکی کاربران غرب ایالات متحده آمریکا و آسیا قرار دارند، در حالی که سرورهای شیکاگو در نزدیکی کاربران شرق ایالات متحده آمریکا و اروپا قرار دارند. 
سرعت و عملکرد: سرورهای لس آنجلس معمولاً سرعت و عملکرد بهتری را برای کاربران غرب ایالات متحده آمریکا و آسیا ارائه می‌دهند، در حالی که سرورهای شیکاگو معمولاً سرعت و عملکرد بهتری را برای کاربران شرق ایالات متحده آمریکا و اروپا ارائه می‌دهند. 
هزینه: سرورهای لس آنجلس معمولاً گران‌تر از سرورهای شیکاگو هستند.
در نهایت، انتخاب بین خرید vps مجازی  لس آنجلس و سرور مجازی شیکاگو به نیازها و شرایط خاص شما بستگی دارد. اگر به دنبال کارساز شخصی مجازی با سروری که سرعت و عملکرد بالا برای کاربران غرب ایالات متحده آمریکا و آسیا دارد، هستید، سرور مجازی لس آنجلس گزینه بهتری است. اگر به دنبال سروری با سرعت و عملکرد بالا برای کاربران شرق ایالات متحده آمریکا و اروپا هستید، سرور مجازی شیکاگو گزینه بهتری است.

سوالات شما

آیا خرید سرور مجازی آمریکا برای ترید مناسب است یا خیر؟

کارشناسان توصیه میکنند برای ترید از سرور مجازی ترید استفاده کنید اما میتوانید از سرور مجازی آمریکا نیز استفاده کنید که بهتر است با کارشناسان ما در این زمینه مشورت کنید.

سرور مجازی آمریکا برای چه کسانی مناسب است؟

سرور مجازی ویندوز یا لینوکس آمریکا مناسب کسانی است که: افرادی که یک سرور با آی‌پی و لوکیشن آمریکا نیاز دارند. نیاز دارند به سایت‌هایی دسترسی داشته باشند که فقط به شهروندان این کشور خدمات ارائه می‌دهند. در حوزه کریپتوکارنسی، بورس جهانی و فارکس فعالیت می‌کنند. نیاز دارند از خدمات PayPal با موقعیت آمریکا استفاده کنند. نیاز به سروری دارند که بتوانند به کمک آن از خدمات انگلیسی زبان گوگل یا یوتیوب استفاده کنند.

مدت زمان تحویل سرور مجازی آمریکا بعد از خرید چقدر است؟

شرکت آذرآنلاین در کمترین زمان ممکن سرویس خریداری شده را آماده تحویل خواهد کرد.

امکان اتصال به سرور مجازی آمریکا با گوشی وجود دارد؟

امکان اتصال به سرور مجازی آمریکا از طریق گوشی هم وجود دارد. شما می‌توانید از تلفن همراه خود برای دسترسی به سرور مجازی استفاده کنید. برای این کار کافی است نسخه اندروید یا iOS نرم‌افزار Remote desktop Connection را دانلود و نصب کنید.

آیا امکان ارتقای پلن پس از خرید وی پی اس آمریکا وجود دارد؟

بله شما میتوانید هر زمان که تمایل داشتید سرویس موردنظر خود را با حفظ تمام اطلاعات ارتقا دهید برای اینکار کافی است با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

سرور مجازی آمریکا موقعیت های دیگری نیز دارد؟

شما می توانید با توجه به نیازتان از انواع سرورهای مجازی در موقعیت های مختلف مانند سرور مجازی لس آنجلس ، سرور مجازی فلوریدا ، سرور مجازی نیویورک استفاده کنید.

سرور-مجازی-آمریکا

نظرات کاربران

آذرآنلاین با بیش از یک دهه فعالیت خود در ارائه خدمات سرویسهای اینترنتی موفق به جلب رضایت مشتریان خود شده است که نظرات برخی از آنان را در ادامه خواهید خواند.

51

میانگین 5.00 از بین 1 رای