انواع پارامترهای ارزیابی راه حل های هاست رایگان

انواع پارامترهای ارزیابی راه حل های هاست رایگان
انواع پارامترهای ارزیابی راه حل های هاست رایگان
9 ماه پیش

 ایجاد یک سایت اینترنتی با هدف های متعددی همراه است این هدف میتواند با قصد به وجود آوردن کسب و کار اینترنتی و یا استارت آپ باشد. همچنین این امکان وجود دارد با هدف راه اندازی یک وب سایت آموزشی باشد. همه ای این موارد سبب می شود شما پا به دنیایی طراحی سایت بگذارید و خواسته و یا نخواسته درگیر مسائل آن خواهید شد. یکی از این موضوعات که با آن روبرو هستید هزینه های است که بایستی بپردازید. این موضوع یعنی هزینه های برای اشخاص بسیاری که هنوز در ابتدای آن کار دارد و آینده آن مشخص نمی باشد چالش برانگیز می باشد. در نتیجه اشخاص به دنبال راه حل های برای تهیه هاست و دامنه رایگان می باشند. ولیکن بایستی بدانید که اگر تصمیم به تهیه هاست رایگان دارید بایستی به یکسری از پارامتر ها توجه نمایید. ما در این مطلب تمایل داریم تا در رابطه با هاست رایگان  همچنین به موارد مهمی که بایست به آن دقت کنید. در کل آیا به کارگیری این نوع هاست میتواند برای شما مفید بوده و مزیت های را به دنبال داشته باشد گفتگو نماییم. از اینرو اگر شما تمایل دارید اطلاعات را در رابطه با ((انواع پارامتر های ارزیابی راه حل های هاست رایگان)) گفتگو نماییم. 

 

هاست رایگان چیست؟

به هر اندازه که هاست شما قوی باشد سرعت بارگذاری سایت شما زیاد خواهد بود. کامپیوتری که هاست را در اختیار شما قرار می دهد همانند کامپیوتری است که شما با آن کار می کنید. در یک کلام می توان همانند رایانه ای دانست که شما با آن کار می کنید. به این صورت که دارای سیستم عامل و فضای ذخیره سازی می باشد. در حقیقت فضای هاست را می توان فضای ذخیره سازی در رایانه های شرکت های هاستینگ می باشد که به قسمت های مختلفی تقسیم می گردد و هر فرد تنها به فضای که در اختیار او قرار گرفته است دسترسی دارد.  سیستم عامل بکار رفته لینوکس و یا ویندوز می باشد. همین موضوع نیز دلیلی بر متداول شده هاست ویندوز و هاست لینوکس می باشد. هر یک از هاست های بیان شده دارای ویژگی ها و معایبی می باشد که هر فرد بر اساس نیاز خود یکی از هاست با سیستم عامل بیان شده را خریداری می نماید. شما هزینه ای را برای تهیه هاست رایگان پرداخت نمی کنید و میتوانید به صورت رایگان از آن استفاده نمایید. اما باید بدانید کیفیت و امکاناتی که هاست های رایگان برای شما مهیا می سازد در حد و اندازه هاست های پولی نمی باشد. در اغلب موارد شرکت های که هاست رایگان ارائه می دهد با ارائه هاست رایگان اهدافی در نظر دارند. برای مثال زمانی که شما از هاست رایگان استفاده می کنید به مرور زمان با مشکل و محدودیت های روبرو خواهید شد. در این حین با تبلیغی مبنی بر ارتقاء هاست و تهیه هاست پولی می باشد.

 

نکته

یکی از مهم ترین مسئله ای که بایست در همین ابتدا راه بدان توجه کنید این است که فضای هاست با پهنای باند تفاوت دارد.

 

راه حل های که شما بایستی  در زمان تهیه هاست رایگان به آن توجه کنید

این راه حل ها عبارتند از :

فضای هاست و پهنای باند

تقریباً میتوان چنین بیان نمود که همه ای هاست های رایگان همراه با محدودیت های هستند. این محدودیت ها میتواند در رابطه با فضای هاست و یا پهنای باند باشد. این موضوع در شروع کار مورد توجه قرار نمی گیرد. ولیکن زمانی که تعداد مخاطبان وب سایت افزایش یافت به وضوح خود نمایی می کند. یکی از پارامتر های که شما بایست در تهیه هاست رایگان بدان توجه کنید همین مسئله می باشد.

 فضای هاست

عدم پشتیبانی از انواع CMS ها

به دلیل آنکه در اغلب موارد هاست رایگان قابلیت بروزرسانی دارد؛ در نتیجه بعضی از آنها با CMS ها سازگاری ندارند. در حقیقت لازمه اینکه یک هاست با بروزترین ورژن CMS ها سازگار باشد بایست از جدید ترین نرم افزار و ماژول ها بهره ببرد.

امنیت

چنانچه که تمایل دارید امنیت بسیاری را برای وب سایت خود فراهم سازید در این صورت بایست هاست پولی تهیه کنید. چرا که هاست رایگان امنیت زیادی برای شما مهیا نمی کند و شما در این رابطه با مشکل بر خواهید خورد.

 امنیت هاست

کلام پایانی

ما در این مطلب از آذر آنلاین تلاش خود را نمودیم تا یک دید کلی در رابطه با هاست رایگان و انواع پارامتر های ارزیابی راه حل های هاست رایگان در ذهن شما عزیزان شکل دهیم. اگر میخواهید هاست رایگان تهیه کنید بهتر است که در ابتدا تمامی موارد را وارسی و پس از آن این کار را انجام دهید.

پیشنهاد مطالعه : آیا هاست های ارزان دارای سرور قدرتمند هستند؟

 

 

 

 

Web Admin- مدیر صفحات

951
A
A