امکانات هاست ویندوز حرفه ای

امکانات هاست ویندوز حرفه ای
امکانات هاست ویندوز حرفه ای
8 ماه پیش

امروزه اکثر فعالیت های روزمره نیز از طریق اینترنت و با استفاده از امکانات هاست ویندوز حرفه ای  انجام میگیرد. امروز قصد داریم تا در رابطه با این امکانات  مربوط به هاست با شما صحبت کنیم. به منظور اینکه با امکانات هاست ویندوز حرفه ای آشنا شویم لازم است که ابتدا بدانیم هاست دقیقاً چیست و چه کاربردی دارد یا چه استفاده ای از هاست می شود. در این مطلب درباره خدمات هاستینگ، اهمیت سیستم عامل و هاست و همچنین امکانات و قابلیت هایی که یک هاست حرفه ای دارد، مطالبی جمع آوری و ارائه شده است.

منظور از خدمات هاستینگ چیست؟

 منظور از خدمات هاستینگ، اختصاص دادن فضایی از هارد یک سرور میزبان به وبسایت، جهت نمایش در اینترنت و در دسترس قرار دادن برای کاربران می باشد. در واقع کار اصلی یا علت اینکه از هاست استفاده میکنیم این است که وب سایت ما در اینترنت توسط دیگران دیده شود و به همین خاطر سایت نیز باید بر روی سرور ای فعال قرار گیرد. 

 تمام عکس ها و فایل ها و هر چیزی که در سایت وجود دارد بر روی هاست ذخیره می شود و بازدیدکنندگان سایت نیز می توانند تمام این اطلاعات را در آنجا مشاهده کنند. با ما باشید تا در رابطه با امکانات هاست ویندوز حرفه ای  و موضوعات مرتبط با ان بیش تر اشنا شوید. در صورتی که یک هاست ارزان با کیفیت می خواهید می توانید به لینک آن مراجعه فرمایید.

کدام سیستم عامل را برای بهره گیری از امکانات هاست ویندوز حرفه ای انتخاب کنیم؟

یکی از سوالات مهمی که در زمینه ی امکانات هاست از ما پرسیده می شود این است که کدام سیستم عامل برای سایت ما مناسب است؟ در پاسخ به این سوال باید به طور کل گفت که در زمین های میزبانی وب یا همان امکانات هاست دو سیستم عامل مهم وجود دارد ویندوز و لینوکس و اینکه باید به شما بگوییم که با توجه به سایتی که برای خود در نظر دارید و هدفی که از داشتن آن سایت برای خود قرار داده اید، می ‌توانید هر کدام از این سیستم عامل ها را انتخاب کنید.

همانطور که میدانید سرویس های ویندوز قابلیت های بیشتری دارند و قطعاً با توجه به این قابلیت ها هزینه گرانتری هم دارند. به علاوه اینکه در طرف دیگر لینوکس دارای نرم افزارها و سیستم عامل های ارزان و رایگان می باشد و به دلیل همین ارزانتر بودن طرفداران خود را دارد. اما در مجموع هاست ویندوز در بین مردم عادی و سازمان ها بیشتر رایج می باشد و از این رو می خواهیم تا در باره امکانات هاست ویندوز حرفه ای بیشتر بدانیم.

پیشنهاد مطالعه : مزایا و معایب استفاده از هاست رایگان

چرا هاست ویندوز حرفه ای 

اگر از هاست ویندوز استفاده می کنید و به منابع و سخت افزار بالا نیاز دارید هاست ویندوز حرفه ای بهترین انتخاب پیش روی شماست. استفاده از آخرین نسخه plesk به روز ترین سخت افزار و نرم افزار در سرور امنیت فوق العاده بالا و همچنین پشتیبانی از تمامی زبان های برنامه نویسی ویندوزی و جدیدترین فرمول های دنیا از جمله ویژگی‌های هاست ویندوز حرفه ای است و به خاطر همین امکانات فوق العاده حرفه ای و بالای خود بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

اگر برنامه نویس باشید جالب است بدانید که هاست ویندوز حرفه ای به عنوان یک سرویس بسیار قدرتمند نیاز شما را به عنوان یک برنامه نویس حرفه ای مرتفع می نماید. علاوه بر پشتیبانی از تمام زبان های برنامه نویسی، این سرویس قدرتمند ویندوزی دارای بانکهای مختلفی مثل  اس کیو ال ۲۰۱۷، اس کیو ال ۲۰۱۹ و… می باشد.

بکاپ گیری و سایر ویژگی ها

از جمله مهم ترین ویژگی های این هاست ویندوز می توان به آپتایم بالا، امنیت بالا، بکاپ گیری روزانه  هم اشاره نمود. یعنی شما با بکارگیری این هاست، یک سرویس همه چیز تمام را در اختیار خواهید داشت. وقتی صحبت از آپتایم بالا می شود یعنی اینکه سرورهای هاست ویندوز در برترین دیتاسنترها میزبانی می شوند که کیفیت آنها بالاترین میزان آپتایم ممکن را فراهم می کند.

سخن آخر

امکانات هاست ویندوز حرفه ای  باعث گشته تا محبوبیت فراوانی نزد تمامی کاربران دنیا بدست آورد. همیشه در دسترس بودن، قدرت بالا در امنیت و…. تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فردی بود که به شما عزیزان بیان کردیم. به یاد داشته باشید که تصمیم انتخاب یک هاست برای سایتتان با خود شماست اما ما فقط یک توصیه داریم از امکانات هاست ویندوز حرفه ای  استفاده کنید تا پیشرفت کنید.

 

Web Admin- مدیر صفحات

812
A
A