روش خرید بهترین قالب وردپرس

روش خرید بهترین قالب وردپرس
روش خرید بهترین قالب وردپرس
9 ماه پیش

 اگر با وردپرس کار کرده باشید می دانید که قالب های متعددی برای آن طراحی شده است. ولیکن اگر فرد مبتدی و تازه کار باشید به هنگام تهیه قالب وردپرس خود سردرگم مانده اید. چرا که قالب های متعدد بسیاری به صورت رایگان و پولی طراحی شده است. ولیکن لازمه داشتن یک انتخاب درست نیازمند اطلاعات کافی می باشد. به وسیله قالب وردپرس این شرایط را دارید تعداد بسیاری سایت وردپرس با ظاهری متفاوت ایجاد کنید. این مسئله را باید مورد توجه قرار دهید حتی اگر وب سایت شما مزیت و امکانات بسیاری نیز داشته باشد تا زمانی که شکل و ظاهر درست و کاربر پسند نداشته باشد نخواهد توانست به موفقیت برسد. همچنین شما بایست متناسب با هدف وب سایت قالب درست را تهیه نمایید. برای مثال قالب های متعددی برای وب سایت های شرکتی، خبری، فروشگاهی و... در نظر گرفته شده است. در ادامه ما در آذرآنلاین تمایل داریم تا در رابطه با روش خرید بهترین قالب وردپرس  گفتگو نماییم همراه ما باشید. جهت آشنایی با هاست وردپرس نیز می توانید به لینک آن مراجعه فرمایید.

بهترین قالب وردپرس

مدیریت قالب وردپرس

به منظور گزینش قالب وردپرس بایست به پیشخوان سایت خود رفته و دکمه های نمایش > پوسته ها را انتخاب کنید. در این مسیر شما به صورت پیش فرض سه قالب را خواهید دید تنها کاری که کافی است انجام دهید انتخاب دکمه فعال کنید می باشد. توجه کنید که قالب های که مشاهده خواهید کرد بسیار ساده می باشد و بیشتر برای تاسیس یک وب سایت شخصی مناسب است.مدیریت قالب وردپرس

روش های انتخاب قالب وردپرس

برای انتخاب قالب وردپرس شیوه های متعددی را می توان اجرا نمود در این شیوه بایست وارد سایت wordpress شده و از طریق قسمت Themes قالب ها را مشاهده کنید که به صورت رایگان ارائه شده است. هنگامی که بر روی قالب انتخابی کلیک نمودید در این صورت یک پیش نمایش به شما نشان داده خواهد شد و داده های آن را مشاهده خواهید نمود. علاوه بر این قادر هستید تعداد نصب های قالب انتخابی را ببینید و پس از اطمینان آن را نصب و بر روی سایت خود اعمال نمایید. ولیکن بایست در نظر داشته باشید که این قالب ها برای وب سایت های ایرانی مناسب نبوده چرا که راست چین نمی باشند و البته از فونت و زبان فارسی برخوردار نبوده و برای شما مشکل ساز خواهد بود. ولیکن جای نگرانی وجود ندارد چرا که می توانید به وب سایت آذرآنلاین مراجعه نمایید و از قسمت منو با انتخاب آیتم قالب وردپرس قالب ها به شما نشان داده خواهد شد. پس از مشاهده پیش نمایش از قالب انتخابی می توانید فرآیند خرید را تکمیل نمایید.  

چرا از وب سایت رایگان نباید استفاده نمود

چنانچه که شما یک وب سایت فروشگاهی راه اندازی نموده اید و قصد دارید محصولات بسیاری را در وب سایت خود به نمایش بگذارید و در این حیطه به صورت حرفه ای عمل کنید. به گونه ای که تعداد بازدید و فروش خود را افزایش دهید در نتیجه  توصیه ما در آذرآنلاین به شما استفاده از قالب غیر رایگان و حرفه ای می باشد. این گونه قالب ها را شما می توانید از وب سایت های متعددی تهیه نمایید. همچنین یکی از شیوه های دیگر برای پیدا نمودن قالب های حرفه ی این است که از خود گوگل کمک بگیرید.  برای نمونه تنها کاری که بایست انجام دهند این است که در نوار مرورگر خود عبارت wordpress Themes را درج نمایید. در این صورت در صفحه نتایج فهرستی از وب سایت ها به شما نشان داده خواهد شد که قالب های را به صورت پولی و رایگان در اختیارتان قرار می دهند.

سازگاری با مرورگر های مختلف

بدون شک کاربران از مرورگر های متعددی استفاده می کنند. در نتیجه یکی از موارد مهم دیگر توجه به این مسئله می باشد. شاید قالب سایت شما در مرورگر که شما بکار می برید درست به نظر آید. ولی در مرورگر دیگر درست به نظر نرسد. در چنین موارد توجه به سازگاری مرورگر با قالب اهمیت پیدا می کند. همچنین این نکته را به یاد داشته باشید که بر روی موبایل نیز تست نمایید. چرا که بیشتر کاربران از موبایل برای دسترسی استفاده می کنند.

 سازگاری با مرورگرهای مختلف

کلام پایانی

در این مقاله از آذر آنلاین برای شما کاربران عزیز  مطالبی را در رابطه با روش خرید بهترین قالب وردپرس مطرح نماییم. همانگونه که مشاهده نمودید قالب وردپرس می تواند در موفقیت یک وب سایت تأثیر بگذارد در نتیجه در انتخاب آن با وسواس عمل نمایید.

پیشنهاد مطالعه : آموزش افزایش امنیت وردپرس

 

Web Admin- مدیر صفحات

901
A
A