نحوه انتقال محتوای سایت به سرور مجازی

نحوه انتقال محتوای سایت به سرور مجازی
نحوه انتقال محتوای سایت به سرور مجازی
9 ماه پیش

امکان دارد برای شما هم این اتفاق رخ داده باشد که بخواهید محتوای سایت را به سرور مجازی دیگر انتقال بدهید. این موضوع می تواند به واسطه ی خود شما و یا یک متخصص انجام بشود. با این وجود و در صورت وجود هر دو شرایط فوقانی، شما لازم است اطلاعات پایه ای که در این متن از ما بیان می شود را فرا گرفته و بنابر چارت عمل بنمایید. برای انجام این فرآیند لازم است شما اطلاعات پایه ای برای عملیات را داشته باشید تا سرویس دهی شما بدون توقف و با کمترین اتلاف زمان انجام بشود. در غیر از این حالت امکان دارد که با مشکلات عدیده ای در این مسیر مواجه شوید. حال بهتر است که پیش از آغاز مطلب این نکته را خاطر نشان شویم که شما می توانید در راستای خرید سرور مجازی با کارشناسان ما در آذرآنلاین ارتباط برقرار نمایید.

یک کاغذ و خودکار آماده کنید

قطعاً که بدون وجود این موارد شما در به انجام رساندن کارها با مشکل روبه‌رو خواهید شد. مدیریت سرور یک کار سخت و پیچیده به نظر می رسد! برخلاف فرآیند کنونی که در بازار جاری است می‌باید گام به گام و با دقّت عمل تمام دنبال بشود. این گونه است که شما می توانید از بروز هر گونه مشکل در آتی پیشگیری نموده و از عدم پایداری آن در آتی بکاهید. تمامی اهداف شما لازم است یادداشت شود و به حالت یک چک لیست تمامی آن موارد قدم به قدم انجام شود. لازم است سرور مجازی شما Document شده باشد تا به هنگامی که مدیریت به فرد دیگری داده می شود او بداند سرور چگونه کانفیگ گردیده است.

دلیل خرید سرور مجازی جدید چیست؟

دلایل شما از این کار چیست؟ آیا دلایل نام برده شده از جانب شما می تواند یک متخصص را متقاعد نماید و یا خیر؟ کاغذ و قلم خود را بردارید و آغاز کنید. تمامی ادله ی خود را جهت انتقال به سرور مجازی جدید یادداشت کنید. از سویی مشکلات سرور فعلی و یا هاست کنونی را هم ذکر کنید. آیا مشکل رقم خورده می تواند به زیان شرکت و یا سازمان شما باشد؟ بهتر است مقدار خسارت وارد آمده را حساب کرده و سایر مواردی که فکر می کنید سرویس شما را با مشکل مواجه می کند را بنویسید.

دلیل خرید سرور مجازی جدید

 آیا نیازهای شما با خرید سرور مجازی جدید رفع خواهد شد؟

بعد از پشت سر گذاشتن مرحله نخست لازم می باشد تمامی نیازها اعم از سخت افزاری و نرم افزاری شما معین گردد‌. بدین هنگام است که می شود بهترین تصمیم را در ارتباط با اتخاذ سخت افزاری، سیستم عامل، نرم افزارهای سمت سرور، کانفیگ، نصب و صرف هزینه ها اتخاذ گردد. بنابراین از فهرست نمودن انتظارات شما از سرور مطلوب ترین استراتژی سخت افزاری و نرم افزاری معین خواهد گردید. معین نمودن این استراتژی برای بلند مدّت بسیار و بسیار مهم خواهد بود. چرا که گاهاً نیاز می باشد تا با گسترش وب سایت شما، کانفیگ نرم افزاری و سخت افزاری سرور مجازی هم تغییر پیدا کند.

و امّا خرید سرور مجازی و پشت سرگذاشتن مرحله ی پایانی!

در این مرحله میبایست شما استراتژی های مورد نیاز را اتخاذ بنمایید‌. پیش از انجام هر کاری لازم است اندکی اطلاعات خود را بیشتر نمایید یا با متخصصان موجود در این حیطه مشورت بنمایید. اتخاذ گونه وب سرور، دیتابیس، سیستم عامل همچنین سیاست های امنیتی، مشخصه های سرور و... اندکی نیازمند R&D خواهد بود و بهتر می باشد پیش از اتخاذ تصمیم اندکی در ارتباط با انتخاب های خود تحقیقات مورد نیاز را انجام بدهید. طی انجام هر مرحله لازم است که شما تحقیق های لازم را به انجام برسانید. شما با توجه به مقدار بودجه خود میباید خرید سرور مجازی را تجربه کنید. اگر که شما مایل هستید از کنترل پنل هم استفاده کنید، باید ابتدا گونه ی آن را معین نمایید. کنترل پنل ها غالباً دارای لایسنس بوده و اغلب میبایست پیش از نصب به فکر تهیه لایسنس آن باشید.

خرید سرور مجازی

 تمامی سرویس های مدّنظر برای هاستینگ حدوداً به واسطه ی کنترل پنل نصب خواهند گردید و برای انجام نیازهای پایه حدوداً نیازی به دگرگونی در کانفیگ ندارد. ولی در راستای ایجاد تغییرات در تنظیمات آپاچی بهتر می باشد Document ها و یا متون مختلفی را مطالعه بنمایید.
به هرحال ما به شما توصیه می کنیم در راستای انتقال محتوای سایت برروی یک سرور مجازی از متخصصان موجود در این حیطه کمک دریافت کنید!

 

Web Admin- مدیر صفحات

949
A
A