هاست پر بازدید چیست؟

هاست پر بازدید چیست؟
هاست پر بازدید چیست؟
8 ماه پیش

زمانی که حرف از هاست پربازدید به میان می آید اولین چیزی که ممکن است در ذهن شما شکل گیرد  این است که این هاست مناسب چه وب سایت هایی می باشد؟ در پاسخ بایست مطرح کنیم که  هاست پربازدید مناسب وب سایت های با ترافیک بالا می باشد. در واقع هاست های معمولی همچون هاست اشتراکی پاسخگویی وب سایت های با بازدید بالا نمی باشد.

ولیکن این نکته را بایست بدانید که قیمت بالا در مقایسه با هاست های معمولی دارد. از اینرو برای وب سایت های تازه کار گزینه درستی برای انتخاب نمی باشد. در حقیقت زمانی شما بایست به سراغ هاست پر بازدید بروید که تعداد بازدیدکنندگان شما افزایش یافته و با ترافیک بالایی روبرو هستید. بکارگیری هاست پربازدید به خوبی می تواند موجب افزایش کیفیت سایت شما شود. همچنین به دلیل آنکه سرعت، یکی از مهم ترین فاکتور ها در سئو به حساب می رود انتخاب درست یک هاست، بسیار مهم می باشد.

بکارگیری پلن های با منابع نامحدود در کنار آنکه بر روی سرعت سایت تأثیر دارد سبب کاهش ترافیک و در نتیجه بازدیدکنندگان می گردد. در اغلب موارد سایت های مجله ای، دانلودی و در حالت کلی وب سایت هایی که بازدیدکنندگان بسیاری روانه آن می شود هاست پر بازدید را بکار می برند. در ادامه ما در این مطلب از خود بَر آن شدیم تا در رابطه با هاست پر بازدید اطلاعات کاملتری را در اختیارتان قرار دهیم.

مزیت های خرید هاست پربازدید

در ادامه، مزیت های هاست پر بازدید را برایتان معرفی خواهیم نمود.

افزایش سرعت سایت

از مهم ترین قابلیت هایی که هاست پربازدید برای وب سایت شما به همراه دارد می توان به سرعت اشاره نمود. منابع هاست پربازدید به خوبی می تواند نیاز های وب سایت شما را پوشش دهد. چنانچه که سرعت وب سایت شما در حد مطلوبی نباشد  در این صورت نخواهید توانست بازدید کنندگان دائمی برای وب سایت خود داشته باشید و این مسئله در نهایت موجب افت رتبه شما در صفحه نتایج گوگل خواهد شد. از اینرو اگر خواستار سرعت بالا هستید هاست پربازدید بهترین راهبرد برای شما می باشد.

مزیت های هاست پر بازدید

امنیت بالا

امنیت مهم ترین موردی است که بایست در حد بالایی قرار گیرد. چنانچه که نگرانی بابت امنیت وب سایت خود دارید در این صورت هاست پربازدید بهترین برای شما خواهد بود. چنانچه که امنیت وب سایت شما به وسیله بدافزار ها و هکران  مورد حمله قرار گیرد در این صورت بازدیدکنندگان شما کاهش خواهد یافت و در نهایت وب سایت شما از دست خواهد رفت.  

منابع بیشتر

همانگونه که در بالا اشاره شد یکی دیگر از قابلیت های پربازدید منابع بیشتر می باشد. منابع بیشتر نه تنها بر روی سرعت تأثیر دارد بلکه موجب می شود کیفیت وب سایت شما افزایش یابد. در این صورت شما به سهولت خواهید توانست وب سایت تان را مدیریت نمایید. به هر اندازه که ترافیک بیشتری به سمت وب سایت شما روانه شود به پهنای باند زیاد تری نیاز دارید. 

پیشنهاد مطالعه : آموزش تغییر پسورد هاست از پنل کاربری

کم شدن فشاری که به CPU وارد می شود

زمانی که یک وب سایت  ترافیک و بازدید کنندگان بیشتری داشته باشد در این صورت  CPU فشار زیادتری را تحمل می نماید.  برای حل این مشکل بهترین راهکار استفاده از هاست پربازدید می باشد که شما به سهولت خواهید توانست عملکرد سخت افزاری هاست را مدیریت نمایید.  

مزیت های هاست پر بازدید

 کلام پایانی

زمانی که اقدام به تهیه هاست می کنید اولین پارامتری که بایست به آن توجه کنید منابع مورد نیازتان می باشد. چنانچه که به منابع بیشتری نیاز دارید انتخاب شما هاست پربازدید با پلن های قدرتمند می باشد. مورد بعدی که توجه به آن الزامی می باشد کنترل پنل می باشد. سی پنل یکی از متداول ترین کنترل پنل ها می باشد که کار با آن بسیار ساده می باشد. ولیکن توجه کنید که ورژن فاقد لایسنس آن در ایران در دسترس می باشد. در نتیجه دایرکت ادمین گزینه بهتری خواهد بود. در کنار همه ی این نکات به آپ تایم بودن هاست پربازدید نیز اهمیت دهید. با همه این تفاسیر بکارگیری هاست پربازدید یکی از بهترین گزینه ای است که شما می توانید برای وب سایت خود انتخاب نمایید که با کمک آن خواهید توانست  بسیاری از پارامتر های وب سایت خود را بهبود دهید. امیدواریم این مطلب هاست پربازدید برایتان مفید بوده باشد.

 

 

Web Admin- مدیر صفحات

800
A
A