تفاوت هاست ویندوز ایران و اروپا در چیست؟

تفاوت هاست ویندوز ایران و اروپا در چیست؟
تفاوت هاست ویندوز ایران و اروپا در چیست؟
9 ماه پیش

هر شخصی که وارد دنیای وب می شود و تمایل دارد که کسب و کار خود را در این حیطه نیز گسترش دهد. بایست یکسری از فرآیند ها را طی کند ولیکن قبل از شروع این فرآیندها این نکته را برایتان خاطر نشان کنیم که نیاز است در رابطه با این حیطه اطلاعاتی کسب کند. چرا که دامنه این حیطه به قدری وسیع است که هر چه دانش فرد در رابطه با وب سایت و در کل این حیطه بیشتر باشد موفق تر خواهد بود. زمانی که شما تصمیم خود را مبنی بر ورود به دنیایی وب گرفتید اکنون زمان آن رسیده اسم و دامنه وب سایت خود را ثبت کنید. سپس بایست به فکر تهیه هاست باشید و اگر تصمیمتان جدی و می خواهید کسب و کار خود را نیز به صورت آنلاین گسترش دهید بایست بیشتر در انتخاب هاست دقت کنید. پیش از وارسی ویژگی و قابلیت های هاست بایست به دو نکته توجه کنید. به این صورت که هاستی مبتنی بر لینوکس می خواهید یا هاست مبتنی بر ویندوز. نکته بعدی این است که می خواهید  هاست ایران تهیه کنید یا هاست اروپا. اکنون که در رابطه با هاست یک دید کوتاه و مفیدی بدست آوردید در ادامه مقاله به موضوع تفاوت هاست ویندوز ایران و اروپا در چیست؟خواهیم پرداخت. 

هاست ویندوز ایران و اروپا

مقایسه هاست ایرانی و خارجی

 اکنون که دامنه خود را به ثبت رساندید در این صورت نوبت به انتخاب هاست رسیده که به هنگام تهیه هاست با دو پارامتر روبرو می شوید. به این صورت که هاست لینوکس را خریداری کنیم یا هاست ویندوز را که در این مطلب ما هاست ویندوز را انتخاب نمودیم. ولیکن پس از این مورد نیز باز همچنان دو پارامتر در روبروی شما قرار می گیرد به این صورت که هاست ویندوز ایران و یا اروپا. در ادامه این مطلب از آذرآنلاین به مقایسه کامل هاست ویندوز ایران و اروپا خواهیم پرداخت. به نحوی که شما با مطالعه این مطلب به خوبی به تفاوت های آن ها پی خواهید برد.

 پینگ تایم یا سرعت

 اگر در دنیای وب و اینترنت فعالیت کرده باشید با این اصطلاح به خوبی آشنا هستید. زمانی که وب سایت شما در داخل ایران است و فعالیت شما معطوف به کاربران و بازدیدکنندگان ایرانی می باشد در این صورت توصیه می کنیم که هاست ویندوز ایران را تهیه نمایید. چرا که فاصله میان سرور و کامپیوتر کاربران بسیار کم می باشد و در نتیجه سایت به سرعت لود می شود. ولیکن این نکته را مطرح کنیم که زیر ساخت سرور میزبان نیز مهم است.

 پایداری و در دسترس بودن

 همواره از مهم ترین پارامتر های که مورد توجه وب سایت ها بزرگ می باشد در دسترس بودن یا به عبارتی پایداری وب سایت می باشد. چنانچه که بخواهیم تفاوت هاست ویندوز ایران و اروپا را بیان کنیم. در این صورت الزامی است که به مواردیی از قبیل آیا شرکت هاستینگ انتخابی دارای ساختار شبکه ی منظم و پر سرعتی است؟ آیا سخت افزار های استفاده شده استاندارد می باشد؟ پاسخ داد. ولیکن در حالت کلی به دلیل آنکه سرور های داخلی در دیتاسنتر های ایران قرار دارد. در وضعیت های از قبیل تحریم شکا اضطراب و نگرانی از بابت اطلاعات خود نخواهید داشت و دسترسی به آن ها امکان پذیر خواهد بود. پیش از انتخاب هاست حتماً نسبت به پایداری آن اطمینان حاصل کنید. چرا آپ تایم بودن بر روی سئو سایت شما تأثیر دارد. 

هاست ویندوز ایران و اروپا

امنیت نگهداری اطلاعات

 یکی از عوامل اساسی که بایست در زمان انتخاب هاست ویندوز ایران و اروپا بدان توجه کنید امنیت می باشد. پیشنهاد می کنیم که اگر وب سایت شما دارای اطلاعات و داده های ملی می باشد بهتر است که هاست ویندوز ایران را انتخاب نمایید. چرا که خطراتی وب سایت شما را تهدید نمی کند. زمانی که شرکت هاستینگی که شما انتخاب می نمایید بتواند از همه ی داده های شما بکاپ تهیه نمایید و امنیت آن را تأمین نماید. در این صورت نگرانی از بابت هاست ویندوز ایران و اروپا  نخواهید داشت.

نکته

 برخی از افراد بر این باور هستند که با تهیه هاست ایران دیگر امکان استفاده از دامنه بین المللی را ندارند. ولیکن اینگونه نمی باشد تفاوتی ندارد که کدام هاست (هاست ویندوز ایران و اروپا) را تهیه می کنید در هر دو مورد امکان بکارگیری از دامنه ملی و دامنه بین المللی وجود دارد.

هاست ویندوز ایران و اروپا

 کلام پایانی

  در حقیقت در یک جمع بندی می توان بیان نمود که نیاز وب سایت شما است که تعیین می کند چه نوع هاستی را تهیه نمایید. برخی از افراد بر این باور هستند که هاست خارج سرعت بهتری در مقایسه با هاست ایران دارد. ولیکن بهتر است بدانید که آنچه اهمیت دارد خریداری هاست با کیفیت می باشد.

 

Web Admin- مدیر صفحات

910
A
A