تنظیمات Backup در CWP

تنظیمات Backup در CWP
تنظیمات Backup در CWP
8 ماه پیش

در این مطلب از سری مطالب آموزش CWP در آذرآنلاین با آموزش تنظیمات Backup در CWP همراه شما کاربران گرامی خواهیم بود.

همانطور که می‌دانید تنظیمات تهیه نسخه پشتیبان از فایل‌ها در هاست‌های اشتراکی و یا اختصاصی یک امر مهم بشمار می‌رود و همچنین این قابلیت در تمامی پنل‌های وب هاستینگ از جمله CWP قرار دارد.

بنابراین شما می‌توانید با تنظیم آن برای همیشه به تهیه نسخه پشتیبان از فایل‌های وب سایت و یا وب‌ سایت‌های موجود بر روی سرور خود به صورت خودکار Backup تهیه نمایید.

در این مطلب ما به توضیح تنظیمات Backup در CWP خواهیم پرداخت تا شما با این گزینه از کنترل پنل کاربردی و رایگان CWP آشنا شوید.

تنظیمات Backup در CWP

  • برای ورود به تنظیمات Backup سرور از منوی CWP Setting به بخش Backup Configuration بروید تا تنظیمات تهیه نسخه پشتیبان برای شما باز شود.

تنظیمات بکاپ در CWP

  • پس از ورود به صفحه Backup Configuration شما دو بخش برای تنظیمات در اختیار دارید که عبارت‌اند از:

1- در قسمت اول شما می‌توانید تهیه نسخه پشتیبان را به صورت خودکار فعال کرده و از سایر منوی زیرین آن به تهیه نسخه پشتیبان به صورت روزانه ، هفتگی ، ماهانه و ... بپردازید.

تنظیمات خودکار بکاپ درCWP

2- در قسمت دو شما قادر خواهید بود تا آدرس یک FTP سرور را وارد کنید تا پس از هر بار تهیه نسخه پشتیبان ، سرور به صورت خودکار اطلاعات را بر روی FTP کپی نماید.

تنظیمات بکاپ و انتقال به FTP در CWP

دقت داشته باشید که تهیه نسخه پشتیبان و یا همان Backup برای هر سرور یک امر ضروری است و باید حداقل در صورت کمبود حجم هارددیسک سرور خود هفتگی و یا ماهانه بک‌آپی از فایل‌های خود تهیه نمایید.

اما توصیه می‌شود چنانچه سایت‌های زیاد و یا پر بازدیدی بر روی سرور شما وجود دارد که احتمال بهم ریختگی سایت‌ها و یا هک شدن آنها بتوانید تمامی آنها را بازگردانی نمایید.

به این ترتیب شما موفق به تنظیم و کانفیگ بک آپ در CWP خود خواهید شد.

امیدواریم در پایان از آموزش تنظیمات Backup در CWP استفاده لازم را برده باشید.

کاربر گرامی شما می‌توانید سؤالات مربوط به این آموزش را در بخش کامنت‌ها عنوان کرده و در همین قسمت پاسخ خود را دریافت کنید و یا برای رفع مشکلات دیگر در زمینه آموزش‌های آذرآنلاین به بخش Community مراجعه کرده و مشکل خود را در آن مطرح نمایید تا در اسرع وقت کاربران دیگر و کارشناسان به سؤالات شما پاسخ دهند.

2779
تنظیمات Backup در CWP
100.002
A
A