افزونه ایجاد تصویر شاخص Get the Image

افزونه ایجاد تصویر شاخص Get the Image
افزونه ایجاد تصویر شاخص Get the Image
9 ماه پیش

همانگونه که در برخی از سایت ها مشاهده می کنید مطالب سایت در صفحه اول به گونه ای متفاوت از آدرس اختصاصی خود مطالب دیده می شود به اینگونه که یک تصویر کوچک به همراه چند خط نوشته از مطلب مورد نظر در صفحه ی نخست سایت دیده می شود و برای مشاهده ی مابقی نوشته باید به ادامه آن مطلب مراجعه کنید.

شاید شما نیز در ارائه مطالبتان بخواهید از این روش استفاده کنید و باید بگوییم اینکار بسیار آسان بوده و توسط افزونه ایجاد تصویر شاخص Get the Image قابل انجام است .

افزونه ایجاد تصویر شاخص Get the Image

بعد از نصب افزونه Get the Image در وبسایت وردپرس به صورت خودکار از اولین عکسی که در هر مطلب گذاشته می شود تصویر شاخص ساخته می‌شود و با توجه به خودکار بودن این عمل شما به راحتی می‌توانید تصویر شاخص مطالبتان را ایجاد کنید .

توجه داشته باشید که برای این افزونه هیچ تفاوتی نخواهد داشت که شما بخواهید در یک پست فقط عکس ارسال کنید یا نوشته‌هایی به همراه عکس . نکته‌ای که برای این افزونه مهم است این است که از اولین عکسی که در نوشته گذاشته می شود تصویر شاخص را ایجاد خواهد کرد.

مزایای افزونه Get the images

  • نصب آسان از مخزن وردپرس
  • حجم بسیار کم و سبک افزونه
  • سرعت عملکرد بالا و بدون وقفه
  • اعمال تغییرات و تنظیم عکس شاخص به صورت خودکار
  • قابلیت تنظیم سایز و سفارشی سازی افزونه
  • و …

امیدواریم مطلب معرفی افزونه ایجاد تصویر شاخص Get the Image برای شما مفید واقع شده باشد.

در تصویر زیر نمونه‌ای از صفحات این افزونه را خواهید دید.

افزونه ایجاد تصویر شاخص Get the Image

author
سینا نصیری- مدیریت

بیش از 10 سال هست که به صورت مستمر در زمینه وب فعالیت میکنم و مباحث برنامه نویسی و توسعه نرم افزار و تکنولوژی های جدید رو پیگیری میکنم.

2599
A
A