بهینه‌سازی وب سایت از طریق سیپنل

بهینه‌سازی وب سایت از طریق سیپنل
بهینه‌سازی وب سایت از طریق سیپنل
4 ماه پیش

یکی از قابلیت‌های که کنترل پنل سیپنل در بین ابزارهای کاربردی خود دارد ، بهینه‌سازی وب سایت است که در این مطلب از سری مطالب آموزش سیپنل نیز قصد داریم با آموزش بهینه‌سازی وب سایت از طریق سیپنل در خدمت شما بوده تا بتوانید از این قابلیت نیز استفاده کنید.

بهینه‌سازی وب سایت در سیپنل و یا هر پنل دیگر به این معنا نیست که پنل و یا ابزارهای آن ، کدها و داده‌های وب سایت شما را آنالیز کرده و به ترمیم و تغییر آن دست بزند.

بهینه‌سازی در پنل‌های وب هاستینگ به این معنا می‌باشد که برخی از قابلیت‌های وب سرور مانند فشرده‌سازی و ... را بر روی وب سایت شما اجرا کرده تا در مجموع به سرعت وب سایت شما افزوده شود.

حال در این مطلب که به بهینه‌سازی وب سایت از طریق سیپنل خواهیم پرداخت ، با این موضوع و روند کاری آن بیشتر آشنا خواهید شد.

بهینه‌سازی وب سایت از طریق سیپنل

1- ابتدا وارد کنترل پنل سیپنل خود شوید.

2- سپس از بخش Software بر روی گزینه Optimize website کلیک کنید.

رفتن به بخش Optimize website در سیپنل

3- در این صفحه شما سه گزینه را مشاهده خواهید کرد که به ترتیب به این معنا می‌باشد.

disabled : با انتخاب این بخش ، هیچ بهینه‌سازی بر روی سایت شما انجام نخواهد شد.

Compress All Content : تمامی فایل‌ها و محتوای وب سایت شما را فشرده‌سازی کرده تا سرعت انتقال داده بین شما و کاربر افزایش یابد.

Compress the specified MIME types : در این بخش شما می‌توانید انواع مختلفی از MIME را مانند مثال وارد شده ، تایپ کنید و به صورت مشخص عملیات فشرده‌سازی را بر روی آنها اعمال نماید.

با انتخاب هر کدام از گزینه‌های مد نظر ، در پایان بر روی Update Setting کلیک نمایید تا بهینه‌سازی وب سایت شما صورت گیرد.

انتخاب گزینه مورد نظر جهت بهینه‌سازی وب سایت

نکته : اگر اطلاعات کافی از MIME ندارید ، پیشنهاد می‌گردد گزینه Compress All Content را انتخاب کرده تا تمامی محتوای سایت شما فشرده شود.

بدین ترتیب شما موفق به Optimize وب سایت خود خواهید شد.

امیدواریم مطلب بهینه‌سازی وب سایت از طریق سیپنل برای شما مفید واقع شده باشد.

کاربر گرامی شما می‌توانید سؤالات مربوط به این آموزش را در بخش کامنت‌ها عنوان کرده و در همین قسمت پاسخ خود را دریافت کنید.

3342
A
A