گذاشتن پسورد بر روی دایرکتوری سایت در پلسک

گذاشتن پسورد بر روی دایرکتوری سایت در پلسک
گذاشتن پسورد بر روی دایرکتوری سایت در پلسک
3 ماه پیش

یکی از روش‌های محافظت از دایرکتوری سایت و جلوگیری از دید عموم ، پسورد گذاشتن بر روی آنها می‌باشد. حال در این مطلب از سری مطالب آموزش پلسک قصد داریم با نحوه گذاشتن پسورد بر روی دایرکتوری سایت در پلسک در خدمت شما بوده تا بتوانید از دایرکتوری و صفحات وب‌سایت خود محافظت کنید.

در مطالب قبل که به آموزش گذاشتن پسورد بر روی یک دایرکتوری در سیپنل و یا محافظت از دایرکتوری در دایرکت ادمین پرداخته شد ، به دلایلی جهت محافظت از دایرکتوری‌ها پرداختیم که با مطالعه آنها شما متوجه کارایی این قابلیت جذاب در پنل‌های وب هاستینگ خواهید شد.

حال در ادامه با آموزش گذاشتن پسورد بر روی صفحات سایت در پلسک همراه ما باشید.

گذاشتن پسورد بر روی صفحات سایت در پلسک

1- ابتدا وارد کنترل پنل پلسک خود شوید.

2- در صفحه اصلی گزینه‌ای با نام Password-Protected Directories مشاهده خواهید کرد که با کلیک بر روی آن به بخش تنظیمات پسورد گذاری بر روی  دایرکتوری‌ها خواهید رفت.

password protected در پلسک

3- در این صفحه ، بر روی Add Protected Directory کلیک نمایید.

افزودن یک دایرکتوری برای محافظت در پلسک

4- حال نام دایرکتوری خود را وارد کرده و در بخش دوم پیغامی برای نمایش در هنگام ورود به این دایرکتوری را نیز وارد نمایید و در پایان بر روی Ok کلیک کنید.

انتخاب دایرکتوری و وارد کردن پیغام

5- پس از ایجاد شدن به صفحه اصلی Protected Directory باز خواهید گشت ؛ حال برای اضافه کردن یک نام کاربری و پسورد برای ورود به این دایرکتوری بر روی نام آن کلیک کنید.

کلیک بر روی دایرکتوری برای تنظیم یوزر و پسورد

6- در این صفحه شما دو گزینه را مشاهده خواهید کرد که باید بر روی Add a User کلیک کرده تا بتوانید یک نام کاربری و پسورد ایجاد کنید.

ساخت یوزر و پسورد برای محافظت از دایرکتوری

7- در این صفحه یک نام کاربری به همراه پسورد و تأییدیه پسورد را وارد کرده و بر روی Ok کلیک کنید.

وارد کردن اطلاعات یوزر و پسورد برای محافظت از دایرکتوری

در این مرحله گذاشتن پسورد بر روی دایرکتوری سایت در پلسک به اتمام رسیده است و شما با ورود به این دایرکتوری از طریق سایت خود ، شاهد درخواستی برای وارد کردن نام کاربری و پسورد نیز خواهید بود.

در پایان امیدواریم از آموزش گذاشتن پسورد بر روی دایرکتوری سایت در پلسک استفاده لازم را برده باشید.

کاربر گرامی شما می‌توانید سؤالات مربوط به این آموزش را در بخش کامنت‌ها عنوان کرده و در همین قسمت پاسخ خود را دریافت کنید.

3229
A
A