آموزش تغییر نسخه PHP در CWP

آموزش تغییر نسخه PHP در CWP
آموزش تغییر نسخه PHP در CWP
8 ماه پیش

در این بخش از سری مطالب آموزش کنترل پنل CWP با آموزش تغییر نسخه PHP در CWP در خدمت شما کاربران گرامی خواهیم بود تا در صورت نیاز به تغییر نسخه PHP و تنظیمات مورد نظر ، بتوانید از آن بهره ببرید.

همانطور که می‌دانید CWP یک پنل هاستینگ رایگان است که بسیاری از امکانات آن به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دارد و در کنار آنها برخی امکانات پیشرفته وجود دارد که برای استفاده از آن باید لایسنس نسخه PRO این پنل را تهیه نمایید.

برای تنظیم نسخه PHP این پنل از دو ابزار PHP Selector2 و PHP Switcher می‌توان استفاده کرد که در نسخه رایگان شما می‌توانید از PHP Switcher بهره ببرید.

حال در ادامه با آموزش تغییر نسخه PHP در CWP همراه ما باشید تا روند عملکرد آن را با هم بررسی نماییم.

آموزش تغییر نسخه PHP در CWP

1- برای تغییر نسخه PHP ابتدا از منوی سمت چپ و از گزینه PHP Setting بر روی PHP Version Switcher کلیک نمایید.

رفتن به منوی PHp version switcher در CWP

2- در این قمست یک منو در اختیار خواهید داشت که با کلیک بر روی آن می‌توانید نسخه مورد نظر خود را مشاهده و انتخاب نمایید.

تغییر نسخه PHP در CWP

3- پس از انتخاب نسخه مورد نظر PHP ، پنل به شما ماژول‌ها و فانکشن‌های مربوط به این نسخه را نمایش خواهد داد که شما نیز باید نسبت به نیاز خود آنها را انتخاب کرده و سپس بر روی Save & Build کلیک نمایید.

تنظیم ماژول و تغییر نسخه PHP در کنترل پنل CWP

پس از کلیک بر روی Save & Build ، سرور شروع به تغییر نسخه PHP خواهد کرد که ممکن است نسبت به قدرت سرور 3 الی 5 دقیقه زمان ببرد.

نکته : در صورتی که یک یا چند سایت بر روی سرور خود دارید ، دقت داشته باشید که نسخه‌ای از PHP را انتخاب کنید که با سیستم مدیریت محتوا و وب سایت شما همخوانی داشته باشد تا باعث بروز مشکلی نگردد.

به این ترتیب شما موفق به تغییر نسخه PHP بر روی کل سرور خواهید شد.

در آموزش‌های آتی به نحوه تنظیم نسخه PHP برای هر دامنه به صورت مجزا خواهیم پرداخت.

امیدواریم در پایان از آموزش تغییر نسخه PHP در CWP استفاده لازم را برده باشید.

کاربر گرامی شما می‌توانید سؤالات مربوط به این آموزش را در بخش کامنت‌ها عنوان کرده و در همین قسمت پاسخ خود را دریافت کنید و یا برای رفع مشکلات دیگر در زمینه آموزش‌های آذرآنلاین به بخش Community مراجعه کرده و مشکل خود را در آن مطرح نمایید تا در اسرع وقت کاربران دیگر و کارشناسان به سؤالات شما پاسخ دهند.

3583
آموزش تغییر نسخه PHP در CWP
100.003
A
A