سرور مجازی برای اندروید گوشی موبایل

سرور مجازی برای اندروید گوشی موبایل
سرور مجازی برای اندروید گوشی موبایل
8 ماه پیش

سرور مجازی اندروید یک سیستم عامل مجازی مستقل برای دستگاه اندرویدی شما است. با استفاده از این سرو می توانید قدرت دستگاه اندرویدی خود را دو برابر کرده و همزمان تمام نسخه های سیستم عامل خود را اجرا کنید. از طرفی دیگر به عملکرد سریعتر ، چندین حساب کاربری ، حفظ حریم خصوصی خود و لذت بردن از سرگرمی بیشتر در یک دستگاه دست پیدا کنید .

اندروید مجازی یک پارتیشن مجازی در دستگاه تلفن همراه شما ایجاد می کند و یک کپی از اندروید را در هر فضایی اجرا می کند. درست مانند استفاده از دو تلفن همراه جداگانه.  هنگام استفاده از این ماشین مجازی برای Android ، می توانید با یک ضربه بین سیستم محلی و سیستم مجازی جابجا شوید و همزمان به چندین حساب دسترسی پیدا کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره سرور مجازی با ما همراه باشید.

 بازی ها و برنامه های موجود در محیط موازی شبیه ساز به راحتی می توانند در پس زمینه اجرا شوند و امکان تعویض یکپارچه بین نسخه های مجازی دستگاه شما را فراهم کند. استفاده راحت و آسان از سرور مجازی اندروید
سرور مجازی اندروید شبیه به یک تلفن ابری رایگان و حتی قوی تر می باشد و از همه برنامه ها و بازی های اجتماعی پشتیبانی می کند؛ به این معنا که می توانید با فشار یک دکمه WhatsApp ، Sharechat ، Snapchat ، FreeFire  و بسیاری از برنامه های دیگر را داشته باشید.

وارد حساب های مختلف در یک دستگاه شده و تنها با یک ضربه بین آنها جا به جا شوید. پیام ها و اعلان ها را از همه حساب های وارد شده خود دریافت کرده و بدون هیچ زحمت و مشکلی آنها را مورد استفاده قرار دهید. GP پردازنده گرافیکی مجازی مستقل از عملکرد یکپارچه چندین نسخه اطمینان حاصل می کند. هر نسخه از اندروید که بر روی دستگاه شما اجرا می شود دارای GPU مجازی اختصاصی است. به این معنی که بازی ها و برنامه ها بدون نقص در پس زمینه اجرا می شوند. شما می توانید دو مسابقه FreeFire را به طور همزمان انجام دهید  و اگر یک تماس ورودی یا قصد انجام کار  دیگری را در دستگاه خود داشته باشید  نسخه بازی که در پس زمینه اجرا می شود  هزینه ای را پرداخت نمی کند.

دلیل استفاده اندروید از ماشین مجازی

 VMOS یک برنامه ماشین مجازی در اندروید است که می تواند سیستم عامل اندروید دیگری را به عنوان سیستم عامل مهمان اجرا کند. کاربران می توانند به صورت اختیاری اندروید سرور مجازی مهمان را به عنوان سیستم عامل اندروید روت شده اجرا کنند. سرور مجازی اندروید اولین سرور اندروید بود که از خدمات گوگل پلی و سایر برنامه های گوگل پشتیبانی می کرد. دلایل زیادی وجود دارد که مهندسان گوگل تصمیم می گیرند از اندروید با سرور مجازی استفاده کنند. اما دو دلیل اصلی استفاده از سرور مجازی اندروید شامل امنیت و عدم نیاز به پلتفرم می شود در تئوری، کد برنامه کاملاً توسط سرور مجازی جدا می شود و حتی نمی تواند از سیستم عامل میزبان دیدن کند. بنابراین کد برنامه‌ای که حاوی بدافزار است نمی‌تواند مستقیماً روی سیستم تأثیر بگذارد و برنامه و سیستم را قوی‌تر و قابل اعتمادتر کند. پلت فرم اندروید می تواند بر روی دستگاه های مختلف با معماری های مختلف اجرا شود و بدون نیاز به کامپایل باینری برای هر معماری، سرور مجازی وارد بازی می شود. 

سخن پایانی

راه اندازی و استفاده از سرورهای مجازی  اندروید یک روش استاندارد برای آزمایش برنامه ها و اجرای سیستم عامل های مجازی برای مدت طولانی بوده است. رایانه ها می توانند ماشین های مجازی کامل با مشخصات سخت افزاری شبیه سازی شده و موارد دیگر را اجرا کنند. Android Developer Studio از Google به شما این امکان را می دهد که یک ماشین اندروید مجازی کامل را روی رایانه خود اجرا کنید و بسیاری از نرم افزارهای دیگر نیز همین کار را ارائه می دهند. اگر می خواهید یک ماشین اندروید مجازی را روی سیستم عامل اندروید اجرا کنید، تا قبل از سرور اندروید مجازی راه خوبی برای انجام این کار وجود نداشته است. این سیستم عامل می‌تواند یک ماشین اندرویدی کاملاً مجازی را دقیقاً در داخل تلفن اندروید شما اجرا کند. به علاوه چیزهای زیادی برای ارائه به گیمرها نیز دارد. حتی زمانی که سرور مجازی اندروید به حداقل برسد، برنامه های شبیه سازی شده در پس زمینه اجرا می شوند. 

Web Admin- مدیر صفحات

2512
A
A