قالب وردپرس آژانس مسافرتی آذر
قالب وردپرس آژانس مسافرتی آذر

سفر تبدیل به یکی از علایق مشترک اکثر افراد شده و برای دورشدن از زندگی روزمره و شهری نیاز است. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و گسترش استفاده از اینترنت، همواره کاربران به دنبال راحت‌ترین راه برای انجام کارهای خود هستند؛ از جمله تهیه مقدمات سفر از جمله بلیط هواپیما و… .

آژانس‌های مسافرتی معتبر دارای وب‌سایت‌های حرفه‌ای هستند که می‌تواند باعث جلب اعتماد کاربران شود. اگر شما هم مایل به راه‌اندازی وب‌سایت برای آژانس مسافرتی خود هستید، قالب وردپرس آژانس مسافرتی آذر مناسب شماست. این قالب تنها در چند دقیقه سایت جذابی برای شما طراحی می‌کند.

این قالب آماده می‌تواند بدون نیاز به کدنویسی و از طریق پنل مدیریتی گرافیکی برای کسب‌وکار شما، یک چهره دیجیتال بسازد. با بسته نصبی آسان این پکیج، سایتی زیبا، جذاب و کاربردی بسازید و در عصر تکنولوژی، از پیشرفت باز نمانید.

برای آشنایی با نحوه استفاده از قالب سایت وردپرسی آژانس مسافرتی آذر، تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا با نحوه کار با این قالب آشنا شوید و با چند کلیک، وب‌سایت خود را راه‌اندازی کنید.

کاربران شما با هر دستگاهی که وارد سایت شوند، فرقی نمی‌کند؛ قالب آژانس مسافرتی آذر با تمامی دستگاه‌های موبایل، تبلت و کامپیوتر سازگار و ریسپانسیو بوده و به خوبی نمایش داده می‌شود. سازگار بودن جزو ویژگی‌های مهم یک سایت است که در عین کسب رضایت کاربر، در بهبود سئو نیز تاثیر دارد. پیشرفت سئو سایت و رتبه موتور جستجو می‌تواند به دیده شدن بهتر سایت کمک کند.

تصاویر زیر پیش نمایشی از آنچه این قالب ارائه می‌کند را نمایش می‌دهند.

 

ویژگی‌های قالب وردپرس آژانس مسافرتی آذر:

ریسپانسیو و سازگار با تمامی دستگاههای الکترونیکی

دارای پنل تنظیمات حرفه ای و قدرتمند

دارای صفحه ساز اختصاصی Muffin Builer

سازگار با افزونه  ووکامرس

قابلیت انتخاب سربرگ های مختلف

قابلیت افزودن صفحات و بلاک های آماده

پشتیبانی از افزونه چندزبانه ای WLMP

سازگاری با وردپرس 5.6

دارای بسته نصبی آسان

 

تنظیمات قالب وردپرس آژانس مسافرتی آذر

پنل این قالب امکاناتی همچون شخصی سازی سایت، قابلیت تغییر لوگو و سربرگ، تنظیمات رنگ و سایز فونت، تنظیم پاورقی، بکاپ گیری و درون ریزی و… را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید با استفاده از این پنل قدرتمند، سایت دلخواه خود را با روشی ساده، بسازید.

تنظیمات قالب وردپرس