قالب وردپرس فروشگاهی قطعات خودرو بینول
قالب وردپرس فروشگاهی قطعات خودرو بینول

قالب بیتم دموهای پرکاربرد و جذاب بسیاری عرضه کرده که یکی از آن‌ها، قالب سایت فروشگاهی قطعات خودرو بینول است. این قالب امکانات بسیاری در خود جای داده و برای تمامی کسب و کارهای قطعات و لوازم خوردو، انتخاب مناسبی بریا راه‌اندازی سایت فروشگاهی است. اگر شما نیز در صنف قطعات خودرو مشغول هستید و می‌خواهید یک جلوه آنلاین برای برندتان راه‌اندازی کنید، بینول مناسب شماست. افزونه ووکامرس موجود روی این قالب، شما را از کدنویسی بی‌نیاز می‌کند و فقط با چند کلیک می‌توانید سایت دلخواه خود را بسازید. با بسته نصبی آسان این پکیج، شعبه جدید فروشگاه خود را در عرض چند دقیقه در دنیای وب بسازید. بدین وسیله کاربران شما می توانند بدون زحمت و دردسر، با مراجعه به سایت فروشگاهی شما، محصول دلخواه خود را انتخاب و خریداری نمایند. برای آشنایی با نحوه استفاده از قالب سایت وردپرسی فروشگاه قطعات خودرو بینول، تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا با نحوه کار با این قالب آشنا شوید و با چند کلیک ساده، وب‌سایت خود را راه‌اندازی کنید.

فرقی نمی‌کند کاربران با تلفن شخصی خود به سایت شما مراجعه می‌کنند یا از پشت سیستم؛ بینول برای تمامی دستگاه‌های موبایل، تبلت و کامپیوتر ریسپانسیو است و به خوبی نمایش داده می‌شود.

تصاویر زیر پیش نمایشی از آنچه این قالب ارائه می‌کند را نمایش می‌دهند.

 قالب وردپرس فروش قطعات خودرو

 

ویژگی های قالب وردپرسی فروش قطعات خودرو بینول:

 

ریسپانسیو و سازگار با تمامی دستگاههای الکترونیکی

دارای پنل تنظیمات حرفه ای و قدرتمند

دارای صفحه ساز اختصاصی Muffin Builder

قالب فروشگاهی با استفاده از افزونه فروشگاه ساز ووکامرس

قابلیت انتخاب سربرگ های مختلف

قابلیت افزودن صفحات و بلاک های آماده

پشتیبانی از افزونه چندزبانه ای WLMP

سازگاری با وردپرس 5.6

دارای بسته نصبی آسان

 

 

تنظیمات قالب وردپرس فروشگاهی قطعات خودرو بینول

 

پنل این قالب امکاناتی همچون شخصی سازی سایت، قابلیت تغییر لوگو و سربرگ، تنظیمات رنگ و سایز فونت، تنظیم پاورقی، بکاپ گیری و درون ریزی و… را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید با استفاده از این پنل قدرتمند، سایت دلخواه خود را با روشی ساده، بسازید.

 

تنظیمات قالب وردپرس

تنظیمات قالب وردپرس

 

با استفاده از صفحه ساز اختصاصی این قالب میتوانید بلاک ها و بخش های مختلفی به صفحات وبسایت خود اضافه کنید.

 

صفحه ساز وردپرس

اگر به افزونه های صفحه ساز دیگری مثل المنتور عادت دارید هم نگران نباشید. قالب جی اس ام، از المنتور و صفحه سازهای دیگر هم پشتیبانی می کند.

 

تنظیمات قالب وردپرس