قالب وردپرس فروشگاهی پت شاپ دودو
قالب وردپرس فروشگاهی پت شاپ دودو

قالب پت شاپ دودو یکی از دموهای ارائه شده توسط قالب محبوب بیتم است که یک قالب فروشگاهی با امکانات گسترده است. این قالب می‌تواند به فروشگاه شما جلوه‌ای زیبا و مدرن بدهد. با استفاده از قالب دودو به راحتی می‌توانید هزاران محصول در سایت قرار دهید، تخفیف بدهید، برای محصولات مختلف دسته‌بندی‌های متفاوت تعریف کنید یا حتی مشاوره خرید بدهید.

اگر می خواهید برای عرضه محصولات خود یک وب‌سایت راه‌اندازی کنید؛ می‌توانید با قالب‌ وردپرس دودو این کار را به راحتی در عرض چند دقیقه انجام دهید. همچنین امکان اتصال سایت به درگاه پرداخت به راحتی ممکن است و می‌توانید عملیات پرداخت را برای مشتریان خود تبدیل به کار راحتی کنید.

این قالب‌ مجهز به افزونه فروشگاه‌ساز ووکامرس بوده و برای ساختن فروشگاه آنلاین فقط کافیست اطلاعات محصولات خود را وارد کرده و تصاویر را آپلود کنید تا در سایت نمایش داده شود. برای آشنایی با نحوه استفاده از قالب سایت وردپرسی پت شاپ دودو تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا با نحوه کار با این قالب آشنا شوید.

قالب فروشگاهی دیجیتال بهترین عملکرد را در انواع گوشی و کامپیوتر از خود به نمایش می‌گذارد. ریسپانسیو بودن قالب سایت اهمیت بالایی دارد؛ چرا که کاربران شما از وسایل مختلف برای بازدید از وب‌سایت  استفاده می‌کنند.

تصاویر زیر پیش نمایشی از این قالب هستند:

قالب وردپرس پت شاپ

ویژگی‌های قالب وردپرس پت شاپ دودو:

  • ریسپانسیو و سازگار با تمامی دستگاههای الکترونیکی
  • دارای پنل تنظیمات حرفه ای و قدرتمند
  • دارای صفحه ساز المنتور (Elementor)
  • قالب فروشگاهی با استفاده از افزونه فروشگاه ساز ووکامرس
  • قابلیت افزودن صفحات و بلاک های آماده
  • پشتیبانی از افزونه چندزبانه ای WLMP
  • سازگاری با وردپرس 5.6
  • دارای بسته نصبی آسان

تنظیمات قالب وردپرس پت شاپ دودو

پنل این قالب امکاناتی همچون شخصی سازی سایت، قابلیت تغییر لوگو و سربرگ، تنظیمات رنگ و سایز فونت، تنظیم پاورقی، بکاپ گیری و درون ریزی و… را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید با استفاده از این پنل قدرتمند، سایت دلخواه خود را با روشی ساده، بسازید.

 

تنظیمات قالب وردپرس

تنظیمات قالب وردپرس

 

با استفاده از صفحه ساز اختصاصی این قالب میتوانید بلاک ها و بخش های مختلفی به صفحات وبسایت خود اضافه کنید.

 

صفحه ساز وردپرس

اگر به افزونه های صفحه ساز دیگری مثل المنتور عادت دارید هم نگران نباشید. قالب جی اس ام، از المنتور و صفحه سازهای دیگر هم پشتیبانی می کند.

 تنظیمات قالب وردپرس