قالب وردپرس فروشگاه عینک آذر اپتیک
قالب وردپرس فروشگاه عینک آذر اپتیک

قالب فروشگاهی عینک آذر اپتیک یکی از دموهای ارائه شده توسط قالب محبوب بیتم است. این قالب می‌تواند یک وب‌سایت فروشگاهی پرسرعت برای شما بسازد. مشتریان می‌توانند برای ثبت سفارش، دیدن همه مدل‌های مختلف و ویژگی‌های آن‌ها و کسب اطلاعات مورد نیاز خود به سایت شما مراجعه کند. قالب آذراپتیک همه امکانات لازم برای این فعالیت‌ها و بیش از این‌ها را فراهم می‌کند.

قالب ووکامرس عینک آذر اپتیک جزو قالب‌های جذاب بیتم بوده که تجربه یک خرید فوق‌العاده و لذت‌بخش را برای مشتریان شما فراهم می‌کند. همچنین با این قالب می‌توانید هر تعداد محصول دلخواه ارائه کنید، برای هر محصول دلخواه تخفیف بدهید، محصولات پرفروش را در صفحه اول نمایش دهید و برای انتخاب بهترین گزینه به کاربر خود کمک کنید.

این قالب‌ مجهز به افزونه فروشگاه‌ساز ووکامرس بوده و برای ساختن وب‌سایت دیگر نیازی به کدنویسی ندارد؛ فقط کافیست اطلاعات محصولات خود را وارد کرده و تصاویر را آپلود کنید تا در سایت نمایش داده شود. برای آشنایی با نحوه استفاده از قالب سایت وردپرسی فروشگاهی عینک آذر اپتیک تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا با نحوه کار با این قالب آشنا شوید.

ریسپانسیو بودن قالب سایت اهمیت بالایی دارد؛ چرا که کاربران شما از وسایل مختلف برای بازدید از وب‌سایت  استفاده می‌کنند. قالب فروشگاهی آذر اپتیک بهترین عملکرد را در انواع گوشی و کامپیوتر از خود به نمایش می‌گذارد و با تمامی دستگاه‌ها سازگار است. 

تصاویر زیر پیش نمایشی از آنچه این قالب ارائه می‌کند را نمایش می‌دهند.

قالب ووکامرس عینک

ویژگی‌های قالب وردپرس فروشگاهی عینک آذر اپتیک:

  • ریسپانسیو و سازگار با تمامی دستگاههای الکترونیکی
  • دارای پنل تنظیمات حرفه ای و قدرتمند
  • دارای صفحه ساز اختصاصی Muffin Builder
  • قالب فروشگاهی با استفاده از افزونه فروشگاه ساز ووکامرس
  • قابلیت انتخاب سربرگ های مختلف
  • قابلیت افزودن صفحات و بلاک های آماده
  • پشتیبانی از افزونه چندزبانه ای WLMP
  • سازگاری با وردپرس 5.6
  • دارای بسته نصبی آسان

 

تنظیمات قالب وردپرس سایت فروشگاهی عینک آذر اپتیک

پنل این قالب امکاناتی همچون شخصی سازی سایت، قابلیت تغییر لوگو و سربرگ، تنظیمات رنگ و سایز فونت، تنظیم پاورقی، بکاپ گیری و درون ریزی و… را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید با استفاده از این پنل قدرتمند، سایت دلخواه خود را با روشی ساده، بسازید.



پنل تنظیمات

 

 

با استفاده از صفحه ساز اختصاصی این قالب میتوانید بلاک ها و بخش های مختلفی به صفحات وبسایت خود اضافه کنید.

 

 

 

اگر به افزونه های صفحه ساز دیگری مثل المنتور عادت دارید هم نگران نباشید. قالب گندم از المنتور و صفحه ساز دیگر هم به راحتی پشتیبانی می کند.

 

افزونه المنتور