قالب وردپرس فروش ساعت کراسیو
قالب وردپرس فروش ساعت کراسیو

قالب بیتم دموهای پرکاربرد و جذاب بسیاری عرضه کرده که یکی از آن‌ها، قالب سایت فروشگاهی ساعت کراسیو است. این قالب امکانات بسیاری در خود جای داده و برای تمامی کسب و کارهایی که قصد راه‌اندازی فروشگاه آنلاین دارند، انتخاب مناسبی است. اگر می‌خواهید یک جلوه آنلاین برای برندتان راه‌اندازی کنید، کراسیو مناسب شماست.

افزونه ووکامرس موجود روی این قالب، شما را از کدنویسی بی‌نیاز می‌کند و فقط با چند کلیک می‌توانید سایت دلخواه خود را بسازید. با بسته نصبی آسان این پکیج، شعبه جدید فروشگاه خود را در عرض چند دقیقه در دنیای وب بسازید. بدین وسیله کاربران شما می توانند بدون زحمت و دردسر، با مراجعه به سایت فروشگاهی شما، محصول دلخواه خود را انتخاب و خریداری نمایند.

درگاه پرداخت به سادگی به این سایت فروشگاهی متصل می‌شود تا خریدی راحت و لذت‌بخش برای مشتریان رقم بزند.

برای آشنایی با نحوه استفاده از قالب سایت وردپرسی فروشگاه ساعت کراسیو، تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا با نحوه کار با این قالب آشنا شوید و با چند کلیک ساده، وب‌سایت خود را راه‌اندازی کنید.

فرقی نمی‌کند کاربران با تلفن شخصی خود به سایت شما مراجعه می‌کنند یا از پشت سیستم؛ کراسیو برای تمامی دستگاه‌های موبایل، تبلت و کامپیوتر ریسپانسیو است و به خوبی نمایش داده می‌شود. ساختار تک صفحه‌ای این قالب کار را هم برای شما و هم برای بازدیدکنندگان ساده می‌کنند؛ میپرسید چطور؟ وقتی تمام اطلاعات مورد نیاز، به صورت جامع و کامل، در یک صفحه قرار می‌گیرد، کاربر می‌تواند به سادگی با کلیک روی منوی مربوط به آن، به هر بخش دسترسی داشته باشد.

 

تصاویر زیر پیش نمایشی از آنچه این قالب ارائه می‌کند را نمایش می‌دهند.

ویژگی‌های قالب وردپرس کراسیو:

ریسپانسیو و سازگار با تمامی دستگاههای الکترونیکی

دارای پنل تنظیمات حرفه ای و قدرتمند

دارای صفحه ساز المنتور (Elementor)

قالب فروشگاهی با استفاده از افزونه فروشگاه ساز ووکامرس

قابلیت افزودن صفحات و بلاک های آماده

پشتیبانی از افزونه چندزبانه ای WLMP

سازگاری با وردپرس 5.6

دارای بسته نصبی آسان

 

تنظیمات قالب وردپرس فروشگاهی ساعت کراسیو

پنل این قالب امکاناتی همچون شخصی سازی سایت، قابلیت تغییر لوگو و سربرگ، تنظیمات رنگ و سایز فونت، تنظیم پاورقی، بکاپ گیری و درون ریزی و… را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید با استفاده از این پنل قدرتمند، سایت دلخواه خود را با روشی ساده، بسازید.

 

تنظیمات قالب وردپرس

تنظیمات قالب وردپرس

 

با استفاده از صفحه ساز اختصاصی این قالب میتوانید بلاک ها و بخش های مختلفی به صفحات وبسایت خود اضافه کنید.

 

صفحه ساز وردپرس

اگر به افزونه های صفحه ساز دیگری مثل المنتور عادت دارید هم نگران نباشید. قالب جی اس ام، از المنتور و صفحه سازهای دیگر هم پشتیبانی می کند.

 

تنظیمات قالب وردپرس