قالب وردپرس فروگاهی لباس الی کالکشن
قالب وردپرس فروگاهی لباس الی کالکشن

قالب فروشگاهی لباس الی کالکشن یکی از قالب‌های فوق‌العاده و بی‌نظیر است که می‌تواند به فروشگاه شما جلوه‌ای جدید و زیبا ببخشد. در دوران پاندمی و قرنطینه، در پی تعطیل شدن بازار و مشاغل حضوری، کسب‌وکارهای آنلاین جانی تازه گرفتند و از اهمیت بالایی برخوردار شدند. البته پیج‌های اینستاگرامی نیز به عنوان فروشگاه وجود دارند، اما در مورد آن‌ها مشکلاتی از جمله اعتماد نکردن کاربر و… وجود دارد. یک وب‌سایت جنبه‌ای رسمی به فروشگاه شما می دهد و کاربران اعتماد بیشتری به آن دارند.

اگر می خواهید برای محصولات و لباس‌های خود یک وب‌سایت تهیه کنید و تخصصی در زمینه طراحی و ساختن سایت ندارید، نگران نباشید؛ با قالب‌های آماده وردپرس کار شما راحت خواهد بود. قالب‌های آماده وردپرس می‌توانند در عرض چند دقیقه یک سایت جذاب و فوق‌العاده برای شما بسازند.

قالب سایت فروشگاهی الی کالکشن یکی از دمو‌های قالب بیتم است که در کنار ظاهر زیبا، امکانات گسترده‌ای نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. با این قالب می‌توانید هر تعداد محصول دلخواه ارائه کنید، تخفیف بدهید، محصولات پرفروش را در صفحه اول نمایش دهید، محصولات خود را در دسته‌بندی‌های متخلف عرضه کنید و بسیاری از امکانات دیگر. الی کالکشن وب سایت شما را حرفه‌ای و کارآمد می‌سازد تا خرید برای مشتریان راحت و لذت‌بخش باشد.

ساختن سایت امروز از هر زمان دیگری ساده‌تر شده و همان‌طور که گفتیم فقط با چند کلیک می‌توانید سایت خود را با قالب فروشگاهی الی کالکشن راه‌اندازی کنید؛ می‌پرسید این امر چطور ممکن است؟ این قالب‌ مجهز به افزونه ووکامرس بوده و برای ساختن وب‌سایت دیگر نیازی به کدنویسی ندارد؛ فقط کافیست اطلاعات محصولات خود را وارد کنید تا در سایت نمایش داده شود. برای آشنایی با نحوه استفاده از قالب سایت وردپرسی فروشگاهی الی کالکشن تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا با نحوه کار با این قالب آشنا شوید.

این قالب ابزارهایی برای بهبود سئو در اختیار شما قرار می‌دهد؛ رشد سئو و افزایش رتبه می‌تواند باعث دیده شدن هرچه بیشتر سایت شما باشد.

یکی‌دیگر از تاثیرگذارترین فاکتورها برای رشد یک سایت، ریسپانسیو و سازگار بودن آن با تمام دستگاه‌های الکترونیکی است. ریسپانسیو بودن باعث می‌شود سایت شما چه در گوشی و چه در کامپیوتر به بهترین شکل نمایش داده شود و کاربر بتواند به راحتی از آن استفاده کند. قالب الی کالکشن ریسپانسیو و سازگار است و در همه دستگاه‌های الکترونیک به بهترین شکل نمایش داده می‌شود.

تصاویر زیر پیش نمایشی از آنچه این قالب ارائه می‌کند را نمایش می‌دهند.

قالب وردپرس فروشگاه لباس

ویژگی‌های قالب سایت فروشگاهی لباس الی کالکشن:

  • ریسپانسیو و سازگار با تمامی دستگاههای الکترونیکی
  • دارای پنل تنظیمات حرفه ای و قدرتمند
  • دارای صفحه ساز اختصاصی Muffin Builder
  • قالب فروشگاهی با استفاده از افزونه فروشگاه ساز ووکامرس
  • قابلیت انتخاب سربرگ های مختلف
  • قابلیت افزودن صفحات و بلاک های آماده
  • پشتیبانی از افزونه چندزبانه ای WLMP
  • سازگاری با وردپرس 5.6
  • دارای بسته نصبی آسان

 

تنظیمات قالب وردپرس سایت فروشگاهی لباس الی کالکشن

پنل این قالب امکاناتی همچون شخصی سازی سایت، قابلیت تغییر لوگو و سربرگ، تنظیمات رنگ و سایز فونت، تنظیم پاورقی، بکاپ گیری و درون ریزی و… را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید با استفاده از این پنل قدرتمند، سایت دلخواه خود را با روشی ساده، بسازید.

 

پنل تنظیمات

 

 

با استفاده از صفحه ساز اختصاصی این قالب میتوانید بلاک ها و بخش های مختلفی به صفحات وبسایت خود اضافه کنید.

 

 

 

اگر به افزونه های صفحه ساز دیگری مثل المنتور عادت دارید هم نگران نباشید. قالب گندم از المنتور و صفحه ساز دیگر هم به راحتی پشتیبانی می کند.

 

افزونه المنتور