تفاوت هاست وردپرس با هاست های دیگر

تفاوت هاست وردپرس با هاست های دیگر
تفاوت هاست وردپرس با هاست های دیگر
9 ماه پیش

در دنیای تحت وب برای موفقیت بایست راه های بسیاری را طی نمایید. انتخاب های بسیاری اعم از انتخاب هاست، سیستم مدیریت محتوا، تبلیغات و.. پیش روی شما قرار خواهد گرفت. از اینرو زمانی که یک وب سایتی را راه اندازی می کنید یکی از مواردی که ذهن شما را درگیر می نماید انتخاب هاست می باشد.

در این بین شما با انواعی از شرکت های میزبانی  پلن های متعددی ارائه می کنند مواجه شده اید. یکی از این پلن ها هاست وردپرسی می باشد  که به احتمال بسیار آن را مشاهده کرده اید. در ادامه در این مطلب از آذرآنلاین همراه ما باشید تا بیشتر به تفضیل تفاوت هاست وردپرس با هاست های دیگر بپردازیم.

هاست وردپرس

هاست وردپرس چیست؟

در یک بیان ساده هاستی است که برای وب سایت های وردپرسی در نظر گرفته شده است. این نکته را برایتان خاطرنشان کنیم که به منظور تأسیس یک سایت وردپرسی الزاماً نیازی به بکارگیری هاست وردپرسی نیست. به این صورت که حتی با هاست اشتراکی و لینوکس نیز می توان یک وب سایت وردپرسی ایجاد کنیم.

ولیکن آنچه موجب تمایز و محبوبیت هاست وردپرسی گشته است قابلیت های ویژه آن می باشد که به کارایی هر چه بهتر سایت وردپرسی کمک می نماید. هاست وردپرس منابعی را در اختیار شما قرار می دهد که مناسب و مطلوب شده برای وب سایت وردپرسی می باشد. در هاست وردپرس قابلیت های نظیر سرعت بالا، بروزرسانی های خودکار، افزونه های بهینه شده تماماً برای بهبود امنیت و عملکرد بهتر سایت وردپرسی در نظر گرفته شده است.

هاست لینوکس یا هاست وردپرس

هانگونه که اشاره نمودیم در وب سایت های وردپرسی نیز می توان از هاست های لینوکس نیز استفاده نمود. ولیکن نکته ای که در این بین مطرح می گردد این است که انجام هرگونه بهینه سازی و ارتقاء سایت بر دوش خودتان خواهد بود. برای نمونه بایست آپدیت های وردپرس و افزونه ها را بایست به شیوه دستی و در دوره منظم انجام دهید. یا اینکه امور مربوط به سرعت سایت را به کمک دانش فنی خود انجام دهید. در نتیجه اگر وقت انجام چنین کار های را ندارید و تمایل دارید که زمان خود را به کار های مهم اختصاص دهید بایست به سراغ هاست وردپرس بروید. تفاوت‌ هاست لینوکس با ویندوز چیست ؟

تفاوت هاست وردپرس با هاست های دیگر

با وجود آنکه شما برای تهیه هاست وردپرس بایست هزینه بیشتری را به نسبت هاست معمولی پرداخت کنید ولیکن نگرانی از بابت امنیت و عملکرد وب سایت خود نخواهید داشت.

نکته بعدی در رابطه با مقایسه هاست وردپرس با هاست های معمولی امنیت می باشد که هاست وردپرس امنیت بالاتری را برای شما مهیا می سازد. همچنین در هاست وردپرس همه ی سرور ها برای وردپرس بهینه و استاندارد سازی شده است. اگر تمایل به راه اندازی یک وبلاگ ساده را دارید هاست معمولی برای شما بهترین گزینه خواهد بود. آشنایی با بهترین هاست وردپرس و بهترین شرکت های هاستینگ  ایران.

مزیت های هاست وردپرس

از جمله مزایای هاست وردپرس عبارتند از:

تخصیص منابع سرور برای میزبانی از وردپرس

این عبارت به این معنا است که مجموعه میزبانی، منابع سرور را به گونه ای تنسیق می کند که نیاز یک وب سایت وردپرسی را برطرف نماید. همچنین مشکلات و موضوعات فنی را می تواند در کمترین زمان ممکن حل نماید.

پیکربندی اختصاصی سرور برای میزبانی از وردپرس

در هاست وردپرس پلن ها به گونه ای کانفیگ شده که موجب عملکرد هر چه بهتر سایت و سرعت آپلود سایت را نیز افزایش می دهد.

امنیت بالاتر

میزبانی هاستینگ شما به منظور مقابله با مشکلات و تهدیدات خاص از قبل راه حل های در نظر گرفته اند. در نتیجه در اغلب موارد امنیت سایت وردپرس در سطح بالای قرار دارد.

SSL از پیش نصب شده

با وجود آنکه اجرا و پیاده سازی گواهینامه SSL کار سختی نمی باشد ولیکن بایست مراحلی را برای نصب آن سپری نمود. در اغلب موارد این مراحل در هاست وردپرس سپری شده است و شما نیازی به انجام دوباره ی آن ندارید.

کلام پایانی

هاست یکی از مهم ترین عواملی است که بر روی کیفیت وب سایت شما تأثیر دارد و بایست با دقت بسیاری  و سنجیده در انتخاب آن عمل نمایید. در حقیقت برای وب سایت وردپرسی هاست وردپرس بهترین انتخاب می باشد که به شما در داشتن یک وب سایت بهتر کمک می نماید. ما در این مطلب تلاش نمودیم به تفاوت هاست وردپرس با هاست های دیگر بپردازیم.

 

Web Admin- مدیر صفحات

1334
A
A