با کیفیت ترین هاست در کشور ایران برای خرید

با کیفیت ترین هاست در کشور ایران برای خرید
با کیفیت ترین هاست در کشور ایران برای خرید
9 ماه پیش

قصد ایجاد یک وب سایت کاربردی برای کسب و کار خود را دارید؟ بدون شک خرید یک هاست مناسب و با کیفیت جزء اولین نکاتی است باید به آن توجه کنید. برای افرادی که به دنبال راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی مناسب هستند، خرید یک هاست مطمئن و باکیفیت کار تاثیری مستقیم و مهم بر افزایش درآمد و خواهد گذاشت. اما سوال اصلی در رابطه با خرید هاست این است: با کیفیت ترین هاست برای خرید کدام اند؟! پیش از پاسخ به این سوال ابتدا باید با ویژگی ها و خصوصیات هاست های با کيفيت آشنا شویم. در ادامه ی مطلب در رابطه با این ویژگی ها بیشتر صحبت می کنیم.

مهم ترین ویژگی های یک هاست با کيفيت چیست؟!

حتما برای شما نیز جای سوال است که برای خرید یک هاست با کيفيت چه نکاتی را باید مد نظر بگیریم؟ در این بخش به مهم ترین و پر اهمیت ترین این ویژگی ها اشاره می شود:

فضای هاست

فضای هاست یا فضای میزبانی به اندازه ای گفته می شود که شما می توانید فایل های مورد نظرتان را روی آن هاست آپلود کنید. این فضا یه عوامل مختلفی بستگی دارد. مثلا نوع سایت شما و همچنین میزان و اندازه ی فایل هایتان بر فضای هاست تاثیر به سزایی خواهد داشت. البته توجه داشته باشید برخی از شرکت هایی که در سرور دهی به سایت ها فعالیت دارند ممکن است به دلایلی محدودیت هایی را برای سرویس های خود ایجاد کنند‌. آیا هاست ارزان قیمت می تواند نیازهای ما را برطرف کند؟

فضای هاست

پهنای باند

پهنای باند یک هاست، به مقدار ترافیک مصرفی سایت گفته می شود. مثلا پهنای باند یک سایت بر اساس میزان بازدید از آن سایت و دانلود فایل ها توسط کاربران محاسبه می شود‌. پهنای باند ماهانه و بر حسب گیگا بایت تعریف می شود.

اد آن دامین

هرچه اد آن دامین یک شرکت نامحدود تر باشد، آن هاست بی کیفیت تر است! چرا؟! دلیل این مساله به معنا و مفهوم اد آن دامین مرتبط است. اد آن دامین یعنی یک شرکت به شما اجازه دهد که با خرید یک هاست چند وب سایت بتوانید طراحی و سرور گیری کنید.

امنیت بالا

شاید بتوان گفت پیش از توجه به هر نکته ای در خرید هاست باید به امن بودن آن توجه کنید. فرض کنید یک ویروس بخواهد بر روی وب سایت شما آپلود شود! آنوقت خسارات و صدماتی که به کسب و کارتان وارد می کند واقعا غیر قابل تصور است! علاوه بر ضرر مالي اعتبارتان در برابر مشتریان نیز از بین خواهد رفت! بنابراین، پیش از اقدام برای خرید یک هاست، باید از امن بودن آن نیز اطمینان حاصل کنید! البته گفتنی است که اکثر هاست های ایرانی این نکته ی مهم را رعایت می کنند و اکثرا ایمن هستند. اما به هر حال احتیاط شرط عقل است!

در دسترس بودن سرور

این نکته که سایت شما همیشه آنلاین باشد برای کسب و کار و مشتری هایتان فوق العاده اهمیت دارد‌. هرچند که در برخی مواقع به علت آپ دیت شدن سرور ها و سایت ها ممکن است با آفلاین شدن مواجه شویم. اما به طور کلی، شرکت ها باید این تضمین را به شما بدهند که سرور تان همیشه در دسترس یا اصطلاحا آپ تایم باشد.

دارا بودن گواهینامه SSL

این گواهینامه به سایت شما این امکان را می دهد که از داشتن پروتکل امن یا همان HTTPS اطمینان حاصل کنید. اکثر شرکت های ارائه دهنده ی هاست این گواهینامه را رایگان ارائه می دهند. نکته ی حائز اهمیت این است که رایگان بودن این گواهینامه از کیفیت آن ‌کم می کند‌. به همین خاطر بهتر است برای کسب گواهینامه SSL هزینه پرداخت کرده باشید تا از این مساله خیالتان راحت باشد!

پشتیبانی مناسب

این پشتیبانی، علاوه بر پاسخگویی مناسب به خریداران سایت در رابطه با بک آپ گرفتن نیز مطرح می شود. شرکت های ارایه دهنده ی سرور، موظف هستند به صورت، روزانه، هفتگی یا ماهانه و منظم از اطلاعات و اکانت های سایت ها بک آپ گیری انجام دهند.

پشتیبانی مناسب

سخت افزار مناسب

هرچه سخت افزار قوی و پیشرفته تری برای یک سرور به کار رفته باشد، آن هاست از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود. مثلا هارد های قوی و پرسرعت تکنولوژی های به روز در کیفیت سرور و هاست شما تاثیر فوق العاده زیادی خواهد داشت. همچنین وب سرور شما نیز از جمله عواملی است که‌ در کیفیت آن می تواند اثر گذار باشد.

پشنهاد مطالعه : اتصال هاست دانلود به هاست اصلی سیپنل

Web Admin- مدیر صفحات

881
A
A