تغییر حجم آپلود در دایرکت ادمین

تغییر حجم آپلود در دایرکت ادمین
تغییر حجم آپلود در دایرکت ادمین
9 ماه پیش

در این مطلب از سری مطالب آموزش مدیریت دایرکت ادمین با آموزش تغییر حجم آپلود در دایرکت ادمین در خدمت شما دوستان گرامی خواهیم بود.

همانطور که می‌دانید پس از نصب پنل دایرکت ادمین ، آپلود اطلاعات در فایل منیجر برای کاربران به صورت پیش‌فرض بر روی 10 مگابایت تنظیم شده است که این به این معناست که حتی اگر کاربران حجمی معادل 1 گیگابایت را در هاست خود در دسترس داشته باشند ، قادر به آپلود هیچ فایلی به صورت یکجا و حجمی بیشتر از 10 مگابایت نیستند.

بنابراین به عنوان یک مدیر هاست ، وظیفه مدیریت هاستینگ است که این حجم را تنظیم کرده تا کاربران بتوانند به بهترین نحو از امکانات دایرکت ادمین استفاده نمایند.

حال در ادامه به آموزش تغییر حجم آپلود در دایرکت ادمین پرداخته تا شما بتوانید با این امر آشنا شوید.

تغییر حجم آپلود در دایرکت ادمین

1- ابتدا با  یوزرنیم و پسورد مدیر سیستم وارد کنترل پنل دایرکت ادمین خود شوید.

2- سپس از بخش Extra Features بر روی Administrator Setting کلیک نمایید.

ورود به بخش Administrator Setting

3- در این بخش تنظیماتی اعم از Name Serverها ، تنظیمات ورود و خروج و ... وجود دارد که در بین آنها گزینه‌ای با نام Max Request/Upload Size وجود دارد که توسط آن شما نیز می‌توانید حجم آپلود در دایرکت ادمین را مشخص نمایید.

نسبت به نیاز کاربران خود بر روی این سرور ، حجم آپلود را به بایت در فیلد مشخص شده وارد کرده و در پایان بر روی Save کلیک نمایید.

تغییر حجم آپلود فایل در دایرکت ادمین

بدین ترتیب میزان حجم آپلود در پنل یوزرهای شما افزایش خواهد یافت.

در پایان پیشنهاد می‌گردد که حجم آپلود را بر روی 20 یا 30 مگابایت قرار داده تا کاربران شما برای آپلود CMS و یا اسکریپت‌های دیگر دچار مشکل نشوند.

امیدواریم مطلب آموزش تغییر حجم آپلود در دایرکت ادمین برای شما مفید واقع شده باشد.

کاربر گرامی شما می‌توانید سؤالات مربوط به این آموزش را در بخش کامنت‌ها عنوان کرده و در همین قسمت پاسخ خود را دریافت کنید.

8393
A
A