مدیریت IP در دایرکت ادمین

مدیریت IP در دایرکت ادمین
مدیریت IP در دایرکت ادمین
9 ماه پیش

در ادامه آموزش‌های دایرکت ادمین در بخش Admin Level در این مطلب با آموزش مدیریت IP در دایرکت ادمین در خدمت شما دوستان گرامی خواهیم بود.

همانطور که می‌دانید هر پنلی مانند دایرکت ادمین که یک پنل جامع با سطوح دسترسی مختلف را دارا می‌باشد ، قابلیت استفاده از چندین IP را برای دسترسی به سرور فراهم می‌سازد.

در پنل دایرکت ادمین شما قادر خواهید بود آدرس IP مورد نظر خود را که گرفته‌اید را بر روی سرور تنظیم کرده و در بخش IP Management به سرور و یا ریسلر اختصاص دهید.

حال در این بخش ما به مدیریت IP در دایرکت ادمین پرداخته تا با این امکان بیشتر آشنا شوید.

مدیریت IP در دایرکت ادمین

1- ابتدا با دسترسی Admin وارد کنترل پنل دایرکت ادمین خود شوید.

2- سپس از بخش Admin Tools بر روی IP Management کلیک نمایید.

رفتن به بخش IP management در دایرکت ادمین

3- همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌نمایید صفحه‌ای در اختیار شما قرار دارد که در بخش اول می‌توان یک آدرس IP را به سرور اضافه کرد و در بخش دوم ، نوع مصرف آن را تنظیم نمود.

صفحه تنظیمات IP در دایرکت ادمین

4- به طور مثال برای اضافه کردن آدرس IP جدید ، در ابتدا آدرس IP به همراه Netmask آن را مشخص کرد و سپس بر روی Add IP کلیک نمایید.

اضافه کردن یک آدرس IP در دایرکت ادمین

5- حال پس از اضافه شدن یک آدرس IP ، اگر در نظر داشته باشید آن را به یک ریسلر نسبت دهید ، آن را انتخاب کرده و سپس از طریق گزینه Assign to نام کاربری را مشخص نمایید و سپس بر روی Assign to کلیک کنید.

اختصاص آدرس IP به اکانت ریسلر

بدین ترتیب شما می‌توانید یک آدرس IP جدید به سرور دایرکت ادمین خود اضافه کرده و در ادامه آن را به یک ریسلر نسبت دهید.

همچنین اگر شما اطلاعات کاملی از نحوه ساخت یک اکانت ریسلر و تنظیم بخش تنظیم IP آن ندارید ، می‌توانید از آموزش ساخت پکیج ریسلر در دایرکت ادمین و آموزش ساخت اکانت ریسلر در دایرکت ادمین استفاده نمایید.

امیدواریم در پایان از مطلب آموزش مدیریت IP در دایرکت ادمین و تنظیمات آن استفاده لازم را برده باشید.

6939
A
A