راهنمای سفارش سرور مجازی

راهنمای سفارش سرور مجازی
راهنمای سفارش سرور مجازی
8 ماه پیش

در صورتی که قصد خرید سرور مجازی دارید برای درک صحیح و انتخاب یک سرور مجازی نسبت به نیاز شما ، پیشنهاد می‌گردد قبل از خرید سرور مجازی ، به راهنمای سفارش سرور مجازی توجه فرمایید.

راهنمای سفارش سرور مجازی

سرور مجازی همانند یک سرور فیزیکی دارای منابع سخت افزاری است و مطمئناً هرچه منابع بیشتر باشد ، سرعت نیز بیشتر خواهد بود.

اما نکته مهم دیگری که وجود دارد ، نوع تنظیمات و پیکربندی مجازی سازی است که یک شرکت ارائه دهنده سرویس مانند آذرآنلاین انجام می‌دهد.

آذرآنلاین منابع سرورهای مجازی را به صورت اختصاصی تنظیم کرده و مانند برخی از شرکت‌ها سرویس سرور مجازی را با منابع اشتراکی ارائه نمی‌دهد. به همین دلیل سرعت عملکرد سرور مجازی آذرآنلاین با منابع اختصاصی مناسب و عملکرد بهتری دارد.

پس از انتخاب یک زیر ساخت خوب سخت افزاری ، نکته مهم دیگر سیستم عامل مورد استفاده بر روی یک سرور مجازی خواهد بود.

سیستم عامل نسبت به نیاز کاربران انتخاب شده و عموماً کاربران با در نظر داشتن نوع استفاده خود سیستم عامل را انتخاب می‌نمایند.

حال در ادامه قصد داریم به شما اطلاعاتی ارائه دهیم تا سیستم عامل سرور مجازی خود را بدرستی انتخاب کنید.

اگر در نظر دارید از مزایایی مانند نصب نرم افزار ویندوزی ، استفاده از سرعت و پهنای باند بالای اینترنت ، استفاده از سرویس‌های ویندوز سرور ، سیستم کار با بانک های اینترنتی ، ریموت دسکتاپ و ... استفاده کنید ، مطمئناً بهترین انتخاب استفاده از یک سرور مجازی ویندوز است.

اما در صورتی که در نظر دارید یک وب سایت با زبان برنامه نویسی غیر از مایکروسافتی را راه اندازی کنید و یا سیستم هاستینگ راه اندازی کنید ، بهترین انتخاب سرور مجازی لینوکس خواهد بود.

اما در صورتی که نحوه کار با لینوکس و استفاده از آن به عنوان یک وب سرور را نمی دانید به شما سرور مجازی هاستینگ را پیشنهاد می‌نماییم.

سرور مجازی هاستینگ ، از سری خدمات نوین آذرآنلاین است که با استفاده از آن شما قادر خواهید بود تنها وب سایت خود را بر روی پنل وب هاستینگ نصب کرده و از آن استفاده کنید.

امیدواریم از مطلب راهنمای سفارش سرور مجازی ارائه شد ، مفید واقع گردد.

 

author
سینا نصیری- مدیریت

بیش از 10 سال هست که به صورت مستمر در زمینه وب فعالیت میکنم و مباحث برنامه نویسی و توسعه نرم افزار و تکنولوژی های جدید رو پیگیری میکنم.

14094
راهنمای سفارش سرور مجازی
100.002
A
A