مزایا و معایب هاست ایران

مزایا و معایب هاست ایران
مزایا و معایب هاست ایران
9 ماه پیش

مثلا از مزایای هاست ایران می توانیم به امنیت بالای سرویس های آن اشاره کنیم. به همین علت امکان دسترسی فیزیکی به سرویس دهنده ها آسانتر است. به علاوه می توانیم بگوییم که یکی از مزایای هاست ایران این است که تحریم های خارجی هیچ اثری بر روی آن ندارد. در واقع هاست ایران و خارج دارای مزایا و معایبی هستند. از دیگر مزایای هاست ایران این است که سرعت بارگذاری در آن زیاد است. زیرا در این سرور ایرانی فاصله فیزیکی بین سرویس دهنده و سرویس گیرنده بسیار کم است. علاوه بر این سرویس دهی سرورهای ایرانی در ایران برای کاربران داخلی بسیار راحت تر است. در واقع مزایای سرور ایرانی باعث جلب رضایت بیشتر کاربران می شود. از معایب هاست ایران می توانیم بگوییم که به دلیل پهنای باند، سرویس دهی هاست و محدودیت نگهداری سرویس های هاست در ایران بسیار گران است.

تعریف کلی هاست

هاست یک کامپیوتر و یا یک سروری است که همه اطلاعات شما را که شامل فیلم و عکس و فایل است را در خود حفظ می کند. هر هاست یک نامی دارد که به آن آی پی می گویند. در واقع این نام باعث می شود تا هاست از دیگر سرور ها متمایز شود. علاوه بر این هاست باید سخت افزاری با درجه کیفی بسیار بالا داشته باشد. در حقیقت هاست از جمله سرور هایی است که برای این که امکان دسترسی به اطلاعات را به کاربران دهد، باید حتما به اینترنت متصل باشد. در غیر این صورت امکان دسترسی به اطلاعات را به کاربران خود نمی دهد. در حقیقت هاست یک کامپیوتر و میزبان برای ارسال و دریافت پیام است. به طور کل هاست میزبانی وبسایت های متعدد را به عهده دارد. تعریفی که بیان کردیم در مورد هاست ایران و خارج است. در واقع یک تعریف کلی برای همه هاست های داخلی و خارجی است.

دلایل اهمیت انتخاب هاست و ویژگی های آن

در واقع برای انتخاب هاست باید به همه جوانب آن توجه داشت. مثلا برای انتخاب باید به میزان ترافیک پهنای باند توجه کنید. زیرا ممکن است در آینده کاربران زیادی به سمت سایت شما جذب شوند. در این صورت باید هاست شما پهنای باند گسترده تری داشته باشد . علاوه بر این در انتخاب هاست نوع سرور بسیار مهم است. در واقع عملکرد سایت شما به نوع سرور و نیاز به شما بستگی دارد. مورد دیگری که در انتخاب هاست بسیار مهم است امنیت آن است. در حقیقت هاستی که انتخاب می کنید باید امنیت لازم را داشته باشد. تا باعث قفل شدن داده های شما در سایت نشود. برای انتخاب هاست باید به پشتیبانی آن هم توجه کنید و هاست را از مراکزی تهیه کنید که پشتیبانی مناسبی داشته باشد. در واقع ویژگی های یک هاست خوب، باند مناسب، فضای لازم است.

 

نکات مهم هاست با کیفیت

ویژگی یک هاست با کیفیت سرعت بالای آن است. در واقع این موضوع یکی از مهمترین نکاتی است که در خرید هاست با کیفیت باید به آن توجه کنید. به علاوه از دیگر ویژگی هاست این است که باید امنیت لازم را داشته باشد تا بتواند از داده های شما پشتیبان گیری و محافظت کند. به اضافه یک هاست با کیفیت باید پهنای باند مناسبی داشته باشد تا امکان ورود کاربران زیاد را به سایت شما دهد. همچنین یک هاست خوب باید به کاربران امکان دسترسی به سایت را در حین انجام عملیات دهد و یا دارای امکانات هوشمند باشد. به علاوه یک هاست خوب باید محدودیت های ابتدایی نداشته باشد. از دیگر ویژگی هاست با کیفیت پینگ تایم و در دسترس بودن هاست است. به علاوه یک هاست با کیفیت باید دارای بکاپ گیری منظم باشد. در واقع نکاتی که بیان کردیم از ویژگی های هاست ایران و خارج با کیفیت بالا است .

سخن پایانی

هاست ایران و خارج با کیفیت بالا دارای ویژگی های خاصی است. از ویژگی‌های هاست ایران و خارج می توانیم به سرعت بالا، امکان دسترسی و پینگ تایم آن اشاره کنیم. درباره هاست ایران و خارج باید بگوییم که هاست ایران و خارج سروری است که اطلاعات شما را در خود حفظ می کند. از مزایای هاست ایران امنیت آن است. علاوه بر این سرعت بالایی هم دارد و تحریم های خارجی بر روی آن تاثیرگذار نیست. لذا سرعت بارگذاری در آن بسیار بالا است. از معایب هاست ایران گران بودن آن است. زیرا سرعت پهنای باند هاست بالا است. در واقع دلایل انتخاب هاست بسیار مهم است و در انتخاب هاست باید به سرعت امنیت و پشتیبانی آن توجه کنید.

Web Admin- مدیر صفحات

1137
A
A