یافتن public_html در WinSCP

یافتن public_html در WinSCP
یافتن public_html در WinSCP
9 ماه پیش

در مقالات قبلی که به معرفی و آموزش نرم افزار WinSCP پرداختیم ، به شما توضیح دادیم که این نرم افزار یکی از کاملترین نرم افزارهایی است که در زمینه ارتباط با سرور لینوکس عرضه شده است ، حال برخی از کاربران برای ارتباط با هاست و پیدا کردن دایرکتوری Public_Html دچار مشکل شده‌اند و حال ما قصد داریم در این بخش با آموزش یافتن public_html در WinSCP در خدمتشان باشیم.

در سرویس میزبانی وب لینوکس ، شما قادر خواهید بود از طریق پورت 22 یا همان SSH به سرور خود متصل شوید و دستوراتی را که در حیطه هاست خودتان است وارد نمایید ، پس بدین ترتیب شما نیز توانایی آن را خواهید داشت که با نرم افزار WinSCP نیز به هاست خود متصل شوید و فایل‌های هاست خود را بسادگی جابه‌جا کرده و یا از آنها کپی بگیرید.

پس از ارتباط از طریق WinSCP به هاست لینوکس ، به طور پیشفرض شما به دایرکتوری اصلی هاست خود متصل خواهید شد ، اما اگر به هر دلیلی دایرکتوری اصلی بنمایش در نیامد و یا از آن خارج شدید ، چگونه مجدداً به آن برگردید.

آموزش یافتن public_html در WinSCP در اصلی به شما مسیر دایکتوری سایتتان را نمایش خواهد داد که در ادامه به صورت تصویری توضیح داده شده است.

یافتن public_html در WinSCP

1- ابتدا نرم افزار WinSCP را باز کنید.

2- نام سایت ، یوزرنیم ورود به هاست را همراه با پسورد و سپس پورت 22 وارد کرده و بر روی Login کلیک کنید.

وارد کردن اطلاعات هاست اشتراکی

3- پس از کلیک بر روی Login از شما سؤالی مبنی بر ناشناس بودن گواهینامه امنیتی هاست خواهد پرسید که با کلیک بر روی yes این مرحله را رد کنید.

کلیک بر روی yes برای ادامه کار در WinSCP

4- سپس در پنجره باز شده ، دایرکتوری هاست خود را مشاهده خواهید کرد که برای یافتن Public_Html باید به مسیر Home رفته و بر روی دایرکتوری خود کلیک کنید تا Public_Html را مشاهده نمایید.

دقت داشته باشید در دایرکتوری Home ، شما فولدری را خواهید دید که با نام یوزر هاست شما مطابقت دارد و شما نیز باید به داخل آن بروید. ( به طور مثال در این آموزش نام کاربری هاست ما Azarlea1 می‌باشد )

مسیر فولدر Public_html در لینوکس و WinSCP

بدین ترتیب شما می‌توانید فایل‌های درون دایرکتوری Public_Html خود را بر روی کامپیوتر خود کپی کرده و یا بالعکس از کامپیوتر خود فایلی را در هاستتان کپی نمایید.

امیدواریم از آموزش یافتن public_html در WinSCP استفاده لازم را برده باشید.

کاربر گرامی شما می‌توانید سؤالات مربوط به این آموزش را در بخش کامنت‌ها عنوان کرده و در همین قسمت پاسخ خود را دریافت کنید.

5174
A
A