سرور ایرانی یا سرور خارجی

سرور ایرانی یا سرور خارجی
سرور ایرانی یا سرور خارجی
8 ماه پیش

سرور ایرانی و خارجی هر یک مزایا و معایب خاص خود را دارند. شما می توانید هر یک از این سرور ها را برای راه اندازی سایت خود خریداری کنید. سرور ایرانی و خارجی با سرعت بسیار بالایی سرویس دهی می کنند و هر چه سرعت این سرور ها بیش تر باشد،  قیمت آن ها بیش تر خواهد بود. سرور ایرانی و خارجی برای امنیت اطلاعات شما نیز بسیار مناسب است و اطلاعات شما را به خوبی حفظ می کند. این سرور های ایرانی و خارجی، هر یک ترافیک های ارزان قیمتی برای کاربران به همراه دارند. شما با استفاده از این سرور های ایرانی و خارجی به همه سایت ها دسترسی خواهید داشت، چون میزبانی این سرور ها از داخل کشور ما انجام می شود. این دیتا سنتر ها در داخل کشور ما سرویس دهی می شوند. سرور ها به صورت اختصاصی نیز در اختیار شما قرار می گیرند.

سرور ها در چه مواردی استفاده می شوند

سرور ایرانی و خارجی کاربرد های بسیاری برای شما دارد. زمانی که نمی خواهید هزینه اجاره یک سرور اختصاصی را پرداخت کنید این مدل سرور ها به درد شما می خورند. با وجود یک سرور ایرانی و خارجی دیگر نگران کمبود منابع خود نخواهید بود و در این زمینه مشکلی برای شما ایجاد نمی شود. سرور ایرانی و خارجی اطلاعات شما را بهتر مدیریت می کند و کارایی این سرور ها بهتر از سرور های اشتراکی است. این سرور ها اغلب هزینه مناسبی دارند و اجاره بهای آن ها بسیار کم است. نفوذ به این سرور ها کار بسیار سختی است و به همین خاطر با استفاده از آن ها امنیت پیج شما تضمین شده است. شما با این امکانات به سادگی می توانید سرور و هاست خود را کنترل کنید. این سرور ها قابلیت ارتقای بالایی دارند و می توان امکانات آن ها را بیش تر کرد.

برای خرید سرور با بهترین کیفیت و بهترین قیمت با ما همراه باشید.

تفاوت های سرور ایرانی و خارجی

سرور ایرانی و خارجی تفاوت هایی با یکدیگر دارند. برخی از این سرور های ایرانی پایداری کم تری دارند. به همین خاطر از این نظر در مقایسه با سرور های خارجی در سطح پایین تری قرار می گیرند. ترافیک مورد نیاز برای سرور های ایرانی کم تر از سرور های خارجی است و از این نظر استفاده از آن ها به نفع شما است. شبکه دسترسی به اینترنت در این سرور ها بسیار بالا است. اما در مقابل، پهنای باند سرور های خارجی بسیار وسیع تر از پهنای باند سرور های ایرانی است. در سرور های خارجی اغلب سخت افزار های جدید تر و به روز تری استفاده شده اند که قابلیت این دسته از سرور ها را بیش تر می کند. با استفاده از انواع سرور های خارجی، می توانید به همه منابع اطلاعاتی جهان دسترسی داشته باشید. همچنین در سرور های ایرانی با خطر تحریم رو به رو هستید.

مقایسه هاست ایرانی و خارجی

سرور vps  سرعت لود بالایی دارد و به همین خاطر نیز می توان به سادگی از آن استفاده کرد. این هاست ارزان  قیمت مزایای بسیاری برای شما دارد که از جمله آن می توان به سیستم های پشتیبانی موجود در این هاست اشاره کرد. کیفیت ارائه خدمات میزبان این هاست ها بسیار بالا است. همچنین در صورت خرید دامنه com، سایت شما به یک سایت بین المللی تبدیل می شود و اعتبار بیش تری خواهد داشت. لازم به یادآوری است که عملکرد سئو با استفاده از هاست های خارجی بهتر و مطلوب تر است. بازار هدف هاست ها و سرور های خارجی بسیار وسیع تر است. اگر زمینه کاری شما در سطح بین الملل است، بهتر است از هاست های خارجی استفاده کنید. اما اگر از هاست های ایرانی استفاده کنید، در زمان قطعی اینترنت با مشکلی رو به رو نخواهید شد.

سخن پایانی

برای خرید هر سرور و هاست خارجی یا ایرانی باید به فاکتور های مهمی در آن ها دقت داشته باشید. مهم ترین نکته در این سرور ها پشتیبانی از آن ها است. در سرور vps  ایرانی از نرم افزار هایی با لایسنس های اصلی استفاده می کنند. همچنین در حین خرید هاست و سرور مشاوره هایی نیز به مشتریان ارائه می شود که خرید آن ها را ساده تر می کند. ثبات این سرور ها بسیار بالا است و ساختار شبکه ای منظم تری دارند. قیمت تجهیزات این سرور ها بسیار پایین است. هاست ارزان  قیمت این کمپانی بسیار پر طرفدار شده است.

Web Admin- مدیر صفحات

2025
A
A