هاست چیست و چگونه یک هاست فوق‌العاده بخریم؟

هاست چیست و چگونه یک هاست فوق‌العاده بخریم؟
هاست چیست و چگونه یک هاست فوق‌العاده بخریم؟
9 ماه پیش

آیا شما نمی دانید هاست چیست؟ اگر که شما نمی دانید هاست چه است! چگونه می توانیم یک هاست فوق‌العاده بخریم؟ بهتر است در امتداد این مطلب با ما همراه باشید. قطعاً که می توانید به نکات جذاب و جالبی دست پیدا کنید.برای آشنایی با بهترین هاست می توانید به لینک مراجعه نمایید.

هاست فوق العاده

هاست چیست؟

خب بهتر است در ابتدا به سوی تعریف هاست رهسپار شویم. هاست به فضایی اطلاق می شود که ما در فضای وب اختصاص می دهیم تا محتویات وب سایت ما درون آن بارگذاری گردد. هاست دقیقاً به همان فلشی شباهت دارد که ما به کامپیوتر خود زده و اطلاعات خود را درون آن می ریزیم. هاست ها نیز خود دارای حجم می باشند و این حجم ها اقسام گوناگونی را در بر می گیرند. با انجام یک گشت و گذار ساده در بطن اینترنت متوجه خواهید شد که هاست ها حاوی ویژگی های بیشماری هستند و شرکت های عرضه کننده هاست بدان قدر این خصوصیات را زیاد نموده اند که شما در اتخاذ هاست مناسب و مطلوب برای وب سایت خویش دچار سردرگمی خواهید شد. همین حالا به شما بگوییم که حتی نیمی از این خصوصیات اصلاً به کار شما نخواهد آمد. البته که بیشتر آن ها حقیقت ندارد تنها برای این که شما را گول زنند تا شما هاست از آن شرکت خریداری بنمایید. بیشتر افرادی که اطلاعات زیادی از هاست ها ندارند متأسفانه به دام این گونه شرکت ها خواهند افتاد.

هاست رایگان و یا هاست ارزان قیمت؛

متأسفانه کاربرانی که نابلد و ناآگاه می باشند و یا اطلاعاتی در ارتباط با هاست ندارند با دیدن تیتر بالا ترغیب گردیده که هاست را برای خود تهیه بنمایند. بهتر است ما به شما بگوییم که هیچ هاست رایگانی وجود ندارد، باورتان می شود؟ تا به اکنون از خود سؤال پرسیده اید که چه علّتی دارد که یک شرکت برای شما هاست رایگان عرضه بنماید! اصلاً به چه دلیل باید یک هاست یا یک سرور که هزینه نگهداری ماهانه آن چندین میلیون می باشد را به گونه ای رایگان در اختیار شما قرار بدهد؟ بهتر است این گونه بگوییم که سلام گرگ بی طمع نیست! اگر به دنبال هاست ارزان و خوبی هستید می توانید به لینک آن مراجعه کرده و بهترین انتخاب را داشته باشید.

 هاست ارزان

 

چگونه یک هاست فوق‌العاده بخریم؟

هاست چون یک موتور برای یک ماشین می باشد پس بسیار حائز اهمیت است که آن نیز دارای چه قدرتی است! با چه سرعتی ما را می تواند به سوی جلو حرکت بدهد؟ به همین دلیل است که ما تصمیم گرفته ایم ویژگی هایی که یک هاست فوق‌العاده باید داشته باشد را برای شما بازگو بنماییم.

پنل مدیریت هاست؛

بر روی هاست تهیه شده قطعاً که بایستی یک پنل مدیریتی باشد تا شما عزیزان بتوانید تنظیمات خویش را بر روی آن اعمال بنمایید، دو پنل مدیریتی بسیار قدرتمند داریم؛ دایرکت ادمین و سی پنل. کار نمودن با این دو پنل مدیریتی به شدّت سهل است. امّا در واقع کار نمودن با پنل مدیریتی سی پنل برای شما می تواند بسیار راحت تر و سهل تر باشد. بنابراین ما می توانیم یکی از ویژگی های منحصر به فرد هاست را داشتن پنل مدیریتی سی پنل در نظر بگیریم.

حجم هاست؛

بیشترین مانوری که کمپانی های ارائه دهنده هاست برروی محصولات خود دارند، حجم آن ها می باشد. حال باید ما ببینیم که حجم هاست ما لااقل میبایست به چه مقدار باشد! اصلاً به چه مقدار مورد نیاز ما خواهد بود؟ اگر که شما یک سرچ ساده در بطن اینترنت انجام بدهید، خواهید دید که در قسمت های هاست رایگان و هاست ارزان حجم های عرضه شده میان صد الی پانصد مگابایت است!

اگر که شما وردپرس رو از حالت فشرده خارج بنمایید و یک قالب سهل و روان هم بریزید، حدوداً حجمی میان چهارصد الی پانصد مگابایت از هاست شما اشغال می شود. حال ما از شما یک سؤال داریم، آیا صد الی پانصد مگابایت برای یک وب‌ سایت کافی خواهد بود؟

خب مسلماً که این میزان حجم کافی نخواهد بود. چرا؟ چون که همین اکنون هم تنها قالب و وردپرس را که نصب نموده اید حجم هاست شما پر گردیده است و دیگر حجمی باقی نخواهد ماند که شما المان های دیگر وب سایت خود را بدان بی افزایید. بهتر است این گونه بگوییم که بهترین میزان حجم یک هاست برای طراحی وب سایت شما لااقل دو گیگابایت هست.

 حجم هاست

سرعت هاست؛

باز گردیدن وب سایت شما ارتباط تنگاتنگی با سرعت هاست شما خواهد داشت. به هر میزان سرعت هاست سرور شما بیشتر باشد وب سایت شما سریع تر باز خواهد گردید و این نکته ای است که شما باید توجه ویژه ای بدان داشته باشید. قطعاً توجه بنمایید که پردازنده سرور شما چند می باشد. یک هاست مناسب برای یک وب سایت معمولی لااقل بایستی یک سی پی یو و یا یک پردازنده دو هسته ای مرکزی داشته باشد. این گونه خواهد بود که کار شما با سرعت عمل بالاتری پیش خواهد رفت.

امنیت هاست؛

امنیت هاست شما بسیار مهم است. این موضوع که هاست شما دارای در و پیکر باشد و به آسانی به واسطه‌ ی هکرها هک نگردد بسیار مهم است. زیرا بسیاری از ما اطلاعاتی از امنیت و موضوعات امنیتی نداریم. پس بسیار مهم است که شرکت ارائه دهنده هاست آن امنیت را برای ما تأمین نموده باشد. حتماً به این نکته توجه داشته باشید که بر روی هاست شما پروتکل اِس اِس اِل از قابلیت اجراء برخوردار باشد. پس اگر که هاست را تهیه نمودید، به طور حتم این پروتکل را فعال بنمایید.

 

Web Admin- مدیر صفحات

1018
A
A